نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: برجسته‌ترین مصداق خدمتگزاری، حفظ نظم و امنیت و مقابله با عوامل نا امنی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، آیت الله محمد باقر محمدی لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران در دیدار فرماندهان و مسئولان انتظامی و دریابانی مازندران با وی با بیان اینکه برجسته‌ترین مصداق خدمتگزاری، حفظ نظم و امنیت و مقابله با عوامل ناامنی در جامعه است، گفت: در این شرایطی که دشمنان قسم خورده نظام بدنبال ایجاد ناامنی و اغتشاش در کشور هستند تا امنیت جامعه را سلب کنند، یکی از نهاد‌ها و دستگاه‌های متولی برقراری نظم وامنیت، نیروی انتظامی است که وظیفه سنگینی بر عهده دارد.

او افزود: از سردار میرزایی به دلیل اخلاص، تلاش و جدیت در این مدت کوتاه از زمان حضورشان در مازندران به عنوان فرماندهی انتظامی استان که مایه برکت و برقراری نظم و امنیت در استان شده، تشکر ویژه دارم.


بیشتر بخوانید


نماینده ولی فقیه در مازندران، نمونه بازر این اقدامات ددمنشانه دشمنان ومعاندان نظام را دوران حکومت حضرت علی (ع) دانست و گفت: در آن دوران نیز معاویه و بنی امیه با اعزام گروهی افراد مشرک با یورش به منازل مردم و قبیله‌ها سعی داشته اند تا حکومت علی (ع) را در بین مسلمان ناکارآمد جلوه دهند.

آیت الله محمدی لائینی افزود: امروزه نیز دشمنان نظام و استکبار جهانی غرب با استفاده از گروه‌های معاند نظام به عنوان خط آتش با انجام اقدامات خرابکارانه و راه اندازی جنگ روانی و اقتصادی و آموزش و سازماندهی این گروه‌ها سعی در ایجاد آشوب و اغتشاش در جامعه دارند.

او ادامه داد: باید با اشراف اطلاعاتی و هوشیاری نیرو‌های امنیتی و انتظامی اقدامات پیش دستانه را در دستور کار خود قرار دهند تا قبل از هرگونه اقدامات خرابکارنه و اغتشاشات توطئه‌ها آنان را در نطفه خفه کرد.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه در دوران طاغوت متاسفانه مردم از نیرو‌های مسلح هراس و ترش داشتند و عوامل بیگانه و خارجی از این قدرت نیرو‌های مسلح به نفع خود استفاده می‌کردند، افزود: پس از انقلاب اقتدار نیرو‌های مسلح در مقابله با دشمنان و معاندان نظام و رافت اسلامی برای مردم و دوستداران نظام و ولایت تغییر کرد.

آیت الله محمدی لائینی با بیان اینکه باید همه ظرفیت‌های نظام در اختیار تعالی کشور و مردم قرار گیرد، گفت: مردم، ولی نعمتان ما هستند و ما باید در خدمتگزاری به این مردم همه تلاش‌ها و زحمات خود را داشته باشیم.

حرکت در مسیر منویات مقام معظم رهبری

در دیدار سردار میرزایی فرمانده انتظامی مازندران در این دیدار گفت: افتخار نیروی انتظامی در تراز انقلاب حرکت در مسیر رهنمود‌ها و منویات مقام معظم رهبری است.

او به تشریح اقدامات و فعالیت‌های نیروی انتظامی در حوزه‌های مختلف ماموریتی از جمله مقابله با عوامل ناامنی در استان، برخورد با اراذل و اوباش، مقابله با سرقت‌های خرد و مبارزه با موادمخدر پرداخت.

فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به برخی مشکلات در حوزه زیرساخت‌ها با توجه به حجم بالای ماموریت‌ها در استان از کاهش ۱۶ درصدی کشته شدگان حوادث رانندگی و افزایش ۳۰ درصدی کشفیات جرایم از ابتدای فردرین تا پایان شهریور امسال نسبت به مدت مشابه پارسال خبر داد.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.