پمپئو: رسانه‌های ایرانی به تضعیف انتخابات آمریکا کمک می‌کنند

وزیر امور خارجه آمریکا با اشاره به تحریم‌های جدید برخی نهاد‌ها و رسانه‌های ایران، گفت: ایران برای تضعیف انتخابات این کشور از رسانه‌های خود کمک می‌گیرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، مایک پامپئو، وزیر خارجه آمریکا طی بیانیه‌ای با اشاره به تحریم نهاد‌های ایرانی به بهانه مداخله در انتخابات ۲۰۲۰ این کشور، اظهار کرد: واشنگتن مداخله کشور‌های دیگر در انتخابات خود را نپذیرفته و این موضوع را تحمل نمی‌کند.

وی در این راستا افزود: دولت آمریکا از همه ابزار‌های خود برای مقابله و هدف گرفتن افراد و یا کشور‌هایی که تلاش می‌کنند تا در روند سیاسی و انتخابات این کشور دخالت کنند، نهایت استفاده را می‌کند.

وزیر امور خارجه ایالات متحده آمریکا طی اظهارات خود بار دیگر به ادعای این کشور مبنی بر دخالت ایران در انتخابات آمریکا اشاره کرد و مدعی شد: ایران قصد دارد تا با کمک زیرساخت‌های رسانه‌ای که دارد، انتخابات آمریکا را ضعیف کند.

وزارت خزانه داری آمریکا در بیانیه‌ای جداگانه در روز پنجشنبه، از اعمال تحریم‌های جدید خود علیه چند نهاد و رسانه ایرانی به بهانه دخالت در انتخابات آمریکا خبر داد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

برچسب ها: پمپئو ، انتخابات 2020
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
اکبر
۰۴:۲۷ ۰۳ آبان ۱۳۹۹
مثلا رسانه های شما کم در انتخابات های ایران شرکت داشتن؟! یا اصلا دخالتی نداشتن؟ و نخواهند داشت!؟دست خدا همراه مسلمینه جهانه و جهان در حال تغییر ،

هر کسی در کشور امریکا رایس جمهور بشه برای ما فرقی نمیکنه چون ما تنها خدارو پشت خودمون داریم و و تکیه و توکلمونم به همون خدای احد و واحده . میدونیم بهترین اتفاق ها و اتفاق هایی که به خیر و صلاح مسلمین جهان هست ( از قره باغ تا کشمیر و فلسطین و یمن و سوریه و عراق و لبنان و چین و روسیه و ... ) رخ خواهد داد . هیچ قدرتی هم نمی تواند در برابر قدرت خدا با ایستد خواه فرعون باشی یا بن سلمان یا ترامپ و نتانیاهو و ... . دنیا در حاله تغییره و ان شاءالله در حال بهتر شدن.

لَا حَوْلَ وَ لَا قُوَّةَ إِلَّا بِاللَّهِ الْعَلِیِّ الْعَظِیمِ
Iran (Islamic Republic of)
میلاد
۰۲:۰۷ ۰۳ آبان ۱۳۹۹
خودشون تو همه ی امور کشورای دیگه دخالت میکنن
آخرین اخبار