دبیر اجرایی کمیته گرامیداشت هفته بیمه سلامت استان اصفهان گفت:سازمان بیمه سلامت با زیر پوشش قراردادن بیمه پایه درمان بیش از نیمی از مردم کشور در ۵ صندوق بیمه‌ای نقش بسزایی در نظام سلامت جامعه دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،امید مال وردی دبیر اجرایی کمیته گرامیداشت هفته بیمه سلامت استان اصفهان با اشاره به اینکه سازمان بیمه سلامت به عنوان یکی از سازمان‌های بیمه گر پایه در حوزه بهداشت و درمان کشور است گفت: مهمترین دستاورد‌های این سازمان در توسعه خدمات پایه سلامت، توسعه پوشش خدمات درمانی به خصوص در مناطق محروم و اقشار آسیب پذیر و کاهش مخاطرات در زمان وقوع حوادث و حفاظت مالی از بیمه شدگان است.

امید مال وردی سهم سازمان بیمه سلامت را بیش از ۱۰ میلیون بار مراجعه بیمه شدگان به مراکز خدمات دهنده سلامت با پوشش ۵۱۰۰ خدمت، ۲۴۰۰ قلم دارو و ۵۰۰۰۰ قلم تجهیزات بیان کرد.

او ایجاد نسخه الکترونیک را از برنامه‌های راهبردی این سازمان دانست و افزود: در حال حاضر با مشارکت بیش از ۷۰ درصد پزشکان بخش خصوصی و ۵۰ درصدی بخش پاراکلینیک استان در طرح نسخه نویسی الکترونیک در راستای شفافیت حداکثری و ارائه سریع خدمات و صرفه جویی در وقت و هزینه محقق شده است.

هفته بیمه سلامت از شنبه ۳ آبان ماه با شعار بیمه سلامت، پوشش بیمه همگانی و حفاظت مالی از بیمه شدگان آغاز می‌شود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.