نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: برخی ناکارآمدی‌ها هم فشار اقتصادی را مضاعف کرده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،آیت الله لائینی نماینده ولی فقیه در مازندران در خطبه‌های نماز جمعه ساری با اشاره به اینکه دشمن تمام توان را بر فشار‌های اقتصادی قرارداده است، گفت: برخی ناکارآمدی‌ها فشارهای اقتصادی را مضاعف کرده است.

او با عنوان اینکه تحریف خطری جدی محسوب می‌شود، افزود: دشمن در حال حاضر تمام توان خود را روی فشار اقتصادی قرار داده است و متاسفانه با ناکارآمدی‌ها و تعمد‌ها در داخل این فشار‌ها مضاعف شده است.

آیت الله لائینی با تقدیر از تلاش‌های سربازان امام زمان (عج) و خادمان حوزه امنیت به فرازی از بیانیه گام دوم انقلاب اشاره کرد و گفت: دشمنان با تحریف و دروغ پردازی درباره گذشته و زمان حال را دنبال می‌کنند و از پول و همه ابزار‌ها برای رسیدن به اهداف بهره می‌گیرند.

او به فرمایش مقام معظم رهبری، مبنی بر اینکه حقیقت را از دشمن و پیاده نظامش نمی‌توان شنید، افزود: دشمنان در تلاش هستند تا جریان انقلاب، دفاع مقدس و دفاع از حرم را تحریف کنند.
 
آیت الله لائینی بانتقاد از افسارگسیختگی و رهایی در حوزه نظارت بر نرخ اجناس و ارزاق کالا، گفت: این فشار‌های اقتصادی خواست دشمن است و در این شرایط برخی‌ها از روی تعمد و جهل حرف‌هایی می‌زنند که نوعی تحریف است.

او با عنوان اینکه دشمنان می‌خواهند با تحریف‌ها نگاه‌ها را به همدیگر منفی کنند، افزود: برخی‌ها تلاش می‌کنند تا اسلام انقلاب اسلامی را جعلی نشان دهند و این نیز از توطئه دشمنان به شمار می‌رود.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه جریان انقلابی باید پویا و زنده باشد و تحریف‌ها را برملا کند، گفت: نباید برابر این تحریف‌ها ساکت بود و باید اشتباهات را تبیین کنیم و محافظه کار و عافیت طلب نباشیم و برای حفظ وحدت نیز تلاش کنیم.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
باهر
۱۵:۳۱ ۰۲ آبان ۱۳۹۹
برخی یا "قانون همه ویاهیچ" که درمذاکرات هسته ای رعایت شد و حق ایران هیچ شد؟!!!!!!