سرهنگ پور امینائی ضمن قدردانی از تلاش‌های صادقانه، بی ریا و شبانه روزی کادر درمانی، گفت: مجاهدت‌های کادر پزشکی در همه حال به خصوص در مقابله با ویروس منحوس کرونا مصداق جهاد در راه خدا و قابل تقدیر است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، سرهنگ مهدی پور امینائی، جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان کرمان با اشاره به تجلیل فرماندهان انتظامی بخش چترود، کلانتری ۱۲ و ۳۶ جوپار از کادر درمانی در راستای تحقق شعار باهم برای امنیت و سلامت گفت: امروزه اهمیت حوزه سلامت و نقش بی بدیل پزشکان، پرستاران و کادر درمانی و تلاش‌های بی وقفه آنان برای خدمت رسانی به هم نوعان خود بیش از پیش نمایان شده است.

سرهنگ امینائی با اشاره به اینکه نگهداری و پرستاری بیماران از اجر و ثواب فراوانی برخوردار و با هیچ ملاک و میزان مادی یک شب پرستاری و شب زنده داری بر بالین بیماران قابل سنجش نیست، افزود: در هفته‌ها و ماه‌های اخیر کادر پزشکی در میدان مبارزه با ویروس منحوس کرونا بوده اند، این جانفشانی‌ها و خدمات کادر درمانی قابل جبران نیست.

او با قدردانی از تلاش‌های صادقانه، بی ریا و شبانه روزی کادر پزشکی، گفت:با شیوع ویروس منحوس کرونا بیش از گذشته شاهد جلوه‌های ایثار، اخلاص و ازجان گذشتگی کادر درمانی بوده ایم.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار