مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد گفت: از ابتدای امسال تاکنون کار مرمت و نگهداری علائم و تابلو‌ها و راه‌ها در بیش از ۳۵۰ کیلومتر از محور‌های مواصلاتی استان اجرا شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد،  علی علیخانی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد در همایش تجلیل از رانندگان نمونه ترافیکی ضمن قدر دانی از اعضای کمیسیون اجرایی ایمنی راه‌ها متشکل از اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای، استانداری، پلیس راه، اورژانس، هلال احمر، پزشکی قانونی و غیره،گفت: تلاش همه مسئولان کاهش حوادث ترافیکی است.

او افزود:از ابتدای امسال تاکنون کار مرمت و نگهداری علائم و تابلو‌ها و راه‌ها در بیش از ۳۵۰ کیلومتر از محور‌های مواصلاتی استان اجرا شده است.

علیخانی ادامه داد: با همکاری و همدلی بسیار خوبی که در مجموعه مدیران و افراد مرتبط در ایمنی راه‌ها وجود دارد، ارتقاء و ایمنی محور‌های مواصلاتی استان رقم خورده و با اقدامات سخت افزاری و نرم افزاری، مطالعات بسیار خوب و جامعی انجام شده و تمام محور‌های مواصلاتی استان با اولویت محور‌های شریانی، پرتردد و روستایی از نظر مشخصات فنی بررسی و نقاط حادثه خیز محور‌های استان مشخص شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان یزد یادآور شد: هماهنگی‌های لازم برای اصلاح نقاط حادثه خیز با مجموعه مسئولان استان و سازمان مرکزی راهداری و حمل و نقل جاده‌ای انجام شده و هر جا نیاز به مصوبه‌ای برای تامین اعتبار بوده، پیگیری‌های لازم انجام شده است.

او اظهار داشت: با توجه به کمبود اعتبارات، اولویت بندی‌های لازم انجام شده و اکنون برخی پروژه‌ها در دست اجراست که امیدواریم با همکاری مسئولان استانی و ملی بتوانیم هرچه سریعتر تمام نقاط حادثه خیز استان را ایمن کنیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان  از اصلاح شیب شیروانی جاده‌ها به عنوان یکی از اقدامات زودبازده یاد کرد که اکنون بیشتر به صورت امانی در تمام شهرستان‌ها در حال اجراست و در سال جاری در بیش از ۲۰۰ کیلومتر از محور‌های مواصلاتی با اولویت محور‌های پرتردد، اصلاح شیب شیروانی انجام می شود.

علیخانی از رانندگان به عنوان بهره برداران و محور‌های مواصلاتی استان که با رعایت قوانین و مقررات سبب کاهش تصادفات و حوادث جاده‌ای می‌شوند، قدردانی کرد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار