فرمانده نیروی انتظامی بندر ماهشهر گفت: عزم و اراده نیروی انتظامی برای ارتقای سطح امنیت و آرامش در جامعه لازم است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سرهنگ پاپی فرمانده نیروی انتظامی بندرماهشهر از تلاش‌های بی وقفه کارکنان این نیرو جهت برقراری نظم و امنیت همراه با احترام به حقوق شهروندی و تکریم ارباب رجوع  تشکر کرد و گفت: عزم و اراده نیروی انتظامی برای ارتقای سطح امنیت و آرامش در سطح شهرستان لازم است.

حجت الاسلام والمسلمین غبیشاوی امام جمعه بندر ماهشهر با تبریک هفته نیروی انتظامی به نیرو‌های پرتلاش آن بر لزوم احترام و همکاری با حافظان نظم و امنیت تاکید کرد.

محسن بیرانوند فرماندار و رئیس شورای تأمین شهرستان بندر ماهشهر در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: شهرستان بندر ماهشهر به واسطه وسعت و وجود صنایع پتروشیمی و بنادر، دارای اهمیت ویژه‌ای نسبت به بسیاری از شهر‌ها و مناطق دیگر استان داشته که این امر بر سختی استقرار نظم و امنیت و اجرای آن می‌افزاید.

او بیان داشت: جای دارد از زحمات و تلاش‌های کارکنان خستگی ناپذیر نیروی انتظامی شهرستان علیرغم اینکه ساختار سازمانی این نیرو با گستردگی منطقه همسان نبوده و فشار مضاعفی به عزیزان حافظ نظم و امنیت وارد‌ می‌سازد تقدیر و تشکر نمایم و بر هم افزایی نیرو‌های مسلح شهرستان در زمینه استقرار امنیت و آرامش پایدار تاکید کرد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.