فرماندار ویژه آبادان گفت: با مدیران اداراتی که وظایف خود را در ستاد کرونا عملی نمیکنند برخورد قانونی می شود.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،زین العابدین موسوی فرماندار ویژه آبادان دیروز در حاشیه بازدید از نقاط مختلف آبادان گفت: به برخی ادارات که به وظایف خود در ستاد کرونا عمل نمی‌کنند تذکر جدی می‌دهم، وقتی شهرداری در نشست های کرونا شرکت نکند نتیجه‌ای بهتر از این ندارد وضعیت در آرامستان‌های آبادان غیرقابل قبول است.

او با بیان اینکه تمام مدیران دستگاه‌های اجرایی بایدهمراه ستاد و در کف خیابان باشند افزود: مصوبات کرونا لازم الاجرا هستند، شانه خالی کردن از وظایف توسط هر کس و هر دستگاهی مواخذه قانونی به دنبال دارد.

فرماندار ویژه آبادان در ادامه عنوان کرد: در نشست آینده از دادستان محترم خواهم خواست در مقام مدعی العموم اشخاص را بازخواست کند.

موسوی از مدیران برخی سازمان و ارگان‌ها به خاطر عدم حضور در نشست‌های ستاد مقابله با کرونا به شدت گلایه کرد و گفت: اجرائیات شهرداری، سازمان آرامستان ها، برخی از بانک ها، کمیته امداد، دفترخانه ها، جایگاه‌های سوخت، فروشگاه‌های زنجیره ای، فست فود‌ها و رستوران ها، قهوه خانه‌ها و بستنی فروشی‌ها و برخی دیگر از صنوف به وظایف خود در خصوص کرونا کم توجهی میکنند.

او ادامه داد: این گونه بی اهمیتی اصناف و سازمان‌ها باعث به وجود آمدن این وضعیت شده و مردم کمترین تقصیر را ندارند.

فرماندار ویژه آبادان خاطر نشان کرد: برنامه آینده ستاد کرونا برخورد با کسانی است که به شیوه نامه‌های بهداشتی بی اهمیت هستند.

موسوی گفت: تعزیرات حکومتی، اداره صمت، دادسرا و فرمانداری با تمام قدرت و بدون مماشات در کنترل و نظارت اوضاع و برخورد با متخلفین وارد خواهند شد.

او ادامه داد:٢٠٠ بازرس تازه نفس کنترل اوضاع را بدست خواهند گرفت و نحوه بازرسی‌ها تغییر خواهند کرد، بازرسان جدید در دو شیفت بازار و اصناف را کنترل خواهند کرد.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.