نماینده تام الاختیار شرکت نیشکر هفت تپه میزان تولید ماهیانه الکل صنعتی و طبی در این شرکت را ۲۵۰ هزار لیتر عنوان کرد.

حسین آمیلی نماینده تام الاختیار شرکت نیشکر هفت تپه در استان خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  گفت: نیشکر محصولی بدون دورریز است و به آن گیاه جادویی می‌گویند، چراکه از آن محصولات بسیاری از جمله الکل صنعتی و طبی تولید می‌شود.

او درخصوص میزان تولید الکل در کارخانه شرکت نیشکر هفت تپه بیان داشت: در این کارخانه ماهیانه ۲۵۰ هزار لیتر الکل برای مصارف طبی و صنعتی تولید و به بازار عرضه می‌شود و بر حسب نیاز و تقاضا نیز نوسان دارد.

آمیلی اظهار کرد: علاوه بر الکل، خوراک دام به میزان ۲۶۰ هزار تن طی یک ماه تولید و برای تامین نیاز دامداری‌های فعال در سطح استان خوزستان، به متقاضیان تحویل داده می‌شود، ضمن اینکه ام دی اف، خمیر برای تولید کاغذ و... نیز از باقیمانده نیشکر به دست می‌آید.

نماینده تام الاختیار شرکت نیشکر هفت تپه در استان خوزستان با بیان اینکه کشت محصول نیشکر در ۳ هزار هکتار از اراضی این شرکت تا پایان آبان ماه امسال ادامه دارد، افزود: در زمان کشت و برداشت این محصول ۵۰۰ نفر تا ۳ هزار و ۲۰۰ نفر نیروی کار به صورت فصلی در زمین‌های کشاورزی مشغول به کار می‌شوند، ضمن اینکه این شرکت برای حدود ۳ هزار نفر اشتغال پایدار ایجاد کرده است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.