خطیب زاده: آمریکا به جنایات و حضور شرارت‌بار در منطقه پایان دهد

سخنگوی وزارت امور خارجه در کنایه به وزیرخارجه آمریکا طی مطلبی در فضای مجازی تاکید کرد: بهتر است به جنایات و حضور شرارت‌بار خود در منطقه ما پایان دهید.

به گزارش حوزه سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  سعید خطیب زاده سخنگوی وزارت امور خارجه در کنایه به وزیرخارجه آمریکا طی مطلبی در فضای مجازی تاکید کرد: ایالات متحده از پنج سال سلاخی مردم یمن توسط ائتلاف سعودی پشتیبانی کرده است. ضمن اینکه به سوءاستفاده از پوشش‌های دیپلماتیک نیز سوءشهرت داشته و بدنام است: کافیست از پمپئو، جاسوس ارشد سابق آمریکا، بپرسید.

وی در ادامه آورده است: از این رو، آمریکا در جایگاهی نیست که یمنی‌ها و ایرانی‌ها را در خصوص روابط دوجانبه‌شان موعظه کند. بهتر است به جنایات و حضور شرارت‌بار خود در منطقه ما پایان دهید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۲ ۰۲ آبان ۱۳۹۹
مشکل ایران داخلی است چرا آمریکا شده بهانه مدیران مسولبن که هر بلایی سر اقتصاد ملت بیاورند چرا بعد از چهل سال هنوز کشور بانک مرکزی مستقل نداریم هنوز کشور بوجه دخل خرج ندارد کو پول ملی کجا است هر دولت می آید فکر جیب خودشان حزب خودشان باند خودشان سودجویان سوداگری فساد اداری دلالی کشور را رها نمی‌کند کم به مردم دروغ بگوید تا که بی عدالتی کجا دنیا برای اقتصاد تولید زندگی مردم کف خیابان صرافی ها تصمیم می گیرند خجالت بکشید سرمایه پس انداز مردم را نابود کرده‌اید بیکاری تورم گرانی ناحق مردم را گرفتار. کردن ده درصد سود جوبا ن با زدبند ارز دولتی منابع کشور مردم غارت می کنند هیچ مسولی هم پاسخگو نیست بازار رها شده به حال خودش ارز شده بهانه بس کنید ریشه اقتصاد مریض است این همه ارز خلق پول مکر بانک مرکزی دولت درست نکرده چرا پاسخگو نیستند چون در ایران هیچ دستگاه درکار خود پاسخگو نیست آیا الان دولت نباید با وزیران محاکمه شوند چرا یک عده‌ای نمی راند چون همه باهم شریک هستند بعد می گویند آمریکا تا که دروغ بس کنید مردم دست شما را خواندن بس کنید مگر کشور مال یک عده‌ای است که منابع آن را غارت کنند چه در ایران چه در خارج ببرند ظلم پایدار نیست صدای مردم ناراضی بودن مردم را درک کنید
آخرین اخبار