مراسم غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدا توسط کارکنان فرماندهی انتظامی و دریابانی شهرستان آبادان به مناسبت هفته نیروی انتظامی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،حجت الاسلام  علی صحنی  رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی آبادان در مراسم غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدا این شهرستان گفت: شهداء حق خود را در راه خدا و دین اسلام ادا کردند و هم اکنون هم زنده اند به تعبیر قرآن هرگز کسانی را که در راه خدا کشته شده اند، مرده مپندار، بلکه زنده اند که نزد پروردگارشان روزی داده می شوند. به آن چه خدا از فضل خود به آنان داده است شادمانند، و برای کسانی که از پی آنها هستند و هنوز به آنان نپیوسته اند شادی می کنند که نه بیمی بر آنها است و نه اندوهگین می شوند.

او افزود: احترام به خانواده های کسانی که در راه خدا جانبازی و فداکاری کردند نیز واجب دانست،چرا که احترام جامعه نسبت به خانواده های معزز شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران دوران دفاع مقدس نشان دهنده پایبندی آنان به ارزش‌های ملی و مذهبی است،چراکه ایثار جان در راه عقاید و دفاع از میهن باتماس سختی ها یک افتخار بزرگ است و نصیب هرکسی نمی شود.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.