رئیس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی گفت: حفظ محیط زیست خط قرمزی است که جایگاه حساس حاکمیتی و نظارتی محیط زیست می‌تواند در قالب ماموریت‌های ایجابی و سلبی سازمانی اش، خطرات مسیر توسعه را کاهش و مدیریت کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، نصرالله پژمانفر رئیس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی در بازدید از پارک طبیعت پردیسان با اشاره به اینکه حفظ محیط زیست خط قرمز است و نباید از مواضع آن کوتاه آمد گفت: با هرگونه تصرفات و تعرضات مقابله خواهیم کرد.

او افزود: اکوسیستم‌های طبیعی و حیات در طبیعت به عنوان سرمایه‌های ارزشمند کشور نیازمند توجه و نگهداری برای نسل آینده است و این موضوع اهمیت حفاظت را دوچندان می‌کند.

رئیس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی ضمن گلایه از برخی طرح‌های توسعه‌ای مغایر با اصول حفاظت محیط زیست، ادامه داد: برای حمایت همه جانبه از طبیعت و محیط زیست خراسان رضوی اعلام آمادگی می کنم.

پژمانفر در ادامه با مروری بر تاریخچه ایجاد و توسعه کمربند سبز و معرفی اقدامات زیر ساختی در پارک طبیعت پردیسان، از چالش‌های محیط زیستی در خصوص حفظ و نگهداری این تنفسگاه حساس در کلانشهر مشهد مقدس سخن گفت.

انتهای پیام//ف.غ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.