حاجی میرزایی با بیان این که ۳۱۰ هزار نفر فرهنگی در کل کشور برای طرح مسکن فرهنگیان ثبت نام کرده اند، گفت: از این تعداد ۷۵ هزار نفر فرهنگی تأیید و واجد شرایط اعلام شده اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،محسن حاجی‌میرزایی،وزیر آموزش و پرورش امروز در آیین آغاز عملیات اجرایی و بهره‌برداری از ۲ هزار و ۸۳۶ واحد مسکونی طرح ملی مسکن و مسکن مهر استان کرمان در ارتباط زنده تصویری گفت: افتتاح این پروژه‌ها در شرایط جنگ تمام‌عیار اقتصادی علیه کشور اهمیت زیادی دارد.

او با بیان اینکه ۳۱۰ هزار نفر فرهنگی در کل کشور برای طرح مسکن فرهنگیان ثبت نام کرده اند، افزود: از این تعداد ۷۵ هزار نفر فرهنگی تأیید و واجد شرایط اعلام شده اند.

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه عملیات اجرایی ۴۳ هزار و ۷۷۵ واحد مسکونی فرهنگیان از امروز آغاز می‌شود، تصریح کرد: اولویت این واحد‌ها با زنان سرپرست خانوار است.

او با بیان اینکه این طرح در ۱۸ استان و شهرستان اجرایی می‌شود، گفت: پیمانکار پروژه مشخص شده است و با همکاری یکی از بانک‌ها ۴ هزار میلیارد تومان اعتبار برای ارائه تسهیلات به‌عنوان آورده اولیه متقاضی به آن‌ها پرداخت می‌شود.

حاجی میرزایی با اشاره به این که وزارت راه و شهرسازی در کنار فرهنگیان است، بیان کرد: از وزارت راه و شهرسازی قدردانی می‌کنیم.

منبع تسنیم

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
معلممممم
۰۸:۰۲ ۱۴ آبان ۱۳۹۹
سلام برای ما اصلا نوشته در حال تایید استعلام برا همکارم با شرایط مشابه نوشته در انتظار بررسی و از اداره بهش زنگ زدن. چرا اونوقت. نه خونه داریم نه وام مسکن گرفتیم نه چیزی به ناممون هست. چیو دیگه بررسی میکنن؟
Iran (Islamic Republic of)
محمدی
۱۷:۱۷ ۱۳ آبان ۱۳۹۹
لطفا به گوش مسولان وزارت آموزش وپرورش برسانید که از طرف بانک مسکن برای ما پیامک واریز 40 میلیون تومانی با ضرب العجل 15 روزه آمده است .از طرفی در اداره به ما گفته میشود فعلا از واریز وجه خودداری کنیم.لطفا به این بلا تکلیفی سراسری فر هنگیان خاتمه دهید.
آخرین اخبار