رئیس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: این شهرستان از نظر شیوع کرونا در وضعیت اضطرار و بحرانی قرار دارد و تعداد بیماران کرونایی بستری شده در بیمارستان واسعی این شهر در یک هفته قبل روند افزایشی داشته است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علیرضا مسلم رئیس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: با افزایش تعداد مبتلایان به بیماری کرونادر سبزوار ظرفیت تخت‌های مرکز آموزشی درمانی واسعی این شهرستان که ویژه پذیرش مبتلایان به ویروس کرونا می‌باشد، در حال تکمیل است.

او افزود: هم اکنون بیش از ۲۰۰ مبتلا به بیماری کرونا در بیمارستان واسعی سبزوار بستری هستند و تمامی ظرفیت این مرکز درمانی برای درمان این بیماران در نظر گرفته شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار ادامه داد: به رغم توصیه‌ها و هشدار‌های لازم، رعایت نکردن موارد بهداشتی و انجام رفتار‌های پرخطر، حضور شهروندان در مکان‌های شلوغ و دورهمی‌های خانوادگی روند ابتلا به بیماری کرونا را در سبزوار افزایش داده است.
 
مسلم بیان کرد: به شهروندان توصیه می‌شود از حضور غیر ضروری در مکان‌های شلوغ و پرتردد خودداری کنند و در صورت حضور در این مکان‌ها از ماسک استفاده نمایند.
 
منبع:ایرنا
انتهای پیام//ا.د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.