مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: با اعلام نتایج بیستمین دوره مسابقات رئیس جمهور، دربخش دانش آموزی، مسعود ریحانی از شهرستان بیرجند در رشته‌ی کاریکاتور، موفق به کسب مقام دوم کشور شد.

واقعی مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: در رشته کاریکاتور ۱۰۰ نفر به مرحله شهرستان راه یافتند که از این میان تعداد ۲۱ نفر موفق به رقابت در محله‌ی استانی شدند.

او با بیان این که در نهایت دو نفر به مرحله کشوری معرفی شدند افزود: مرحله کشوری این دوره از مسابقات به صورت غیر حضوری و به میزبانی استان تهران برگزار شد.

واقعی با اشاره به افتتاح ۸ آموزشگاه با ۸۲ کلاس درس در مهرماه امسال عنوان کرد: با بهره برداری از این آموزشگاه‌ها نزدیک به ۴ هزار متر مربع به فضا‌های آموزشی شهرستان افزوده شده و بیش از یک هزار و ۸۰۰ دانش آموز دوره‌های مختلف تحصیلی از نعمت فضای آموزشی استاندارد برخوردار شدند.


بیشتر بخوانید 


مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی از افتتاح مدارس قلم، امام هادی (ع) و حیاط طیبه در مرکز استان خبر داد و عنوان کرد: برای تجهیز این سه آموزشگاه مبلغ یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان تأمین و هزینه شده است.

او اظهار کرد: تا مهر سال آینده نیز ۹ مدرسه با ۵۳ کلاس درس در بیرجند به بهره برداری خواهد رسید که با بهره برداری از آن‌ها قریب ۲ هزار و ۵۵۰ متر مربع به فضا‌های آموزش بیرجند افزوده خواهد شد.

انتهای پیام / ط ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار