ستاد ملی مبارزه با کرونا هنوز مجوز شروع فصل جدید لیگ برتر فوتسال را صادر نکرده و مشخص نیست این بازی‌ها از چه زمانی شروع خواهد شد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در حالی که قرار بود فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر فوتسال از امروز شروع شود، اما به دلیل تعویق مسابقات جام ملت‌های آسیا، مسئولان سازمان لیگ برتر فوتسال تصمیم گرفتند برای آن که همه تیم‌ها در شرایط یکسانی پا به مسابقات لیگ بگذارند، این رقابت ها را با چند روز تاخیر برگزار کنند. حال از سازمان لیگ برتر فوتسال خبر رسیده که ستاد ملی مبارزه با کرونا هنوز مجوز بازی‌ها را صادر نکرده و مشخص نیست که رقابت‌های فصل بعد لیگ برتر فوتسال از چه زمانی شروع خواهد شد.

با توجه به اینکه مسابقات لیگ برتر فوتبال به ۱۶ آبان ماه موکول شده است، پیش بینی می‌شود که بازی‌های لیگ برتر فوتسال نیز اواسط آبان ماه برگزار خواهد شد. حال باید منتظر ماند و دید در نهایت سازمان لیگ فوتسال چه زمانی می‌تواند مجوز رقابت‌های فصل بعد را از ستاد ملی مبارزه با کرونا دریافت کند

مسابقات لیگ برتر فوتسال امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا قرار است به صورت مجتمع و در قالب ۲ گروه ۷ تیمی برگزار شود و از هر گروه ۳ تیم جواز حضور در مرحله دوم این مسابقات را کسب می‌کنند.

در گروه اول مسابقات لیگ برتر فوتسال تیم‌های گیتی پسند اصفهان، کراپ الوند قزوین، ستارگان ورامین، مجتمع فردوس قم، شهروند ساری، مقاومت البرز و اهورا بهبهان حضور دارند و تیم‌های مس سونگون، سن ایچ ساوه، فرش آرای مشهد، راگای تهران، ملی حفاری اهواز، هایپرشهر شاهین شهر و ارژن شیراز گروه دوم این مسابقات را تشکل می‌دهند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار