معاون آب و آبفای وزارت نیرو از طرح‌های صنعت آب استان گلستان، از تصفیه خانه فاضلاب شهرستان گنبدکاووس بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، قاسم تقی زاده خامسی معاون وزیر نیرو صبح امروز در بازدید از  ادامه عملیات اجرایی تصفیه خانه فاضلاب شهرستان گنبدکاووس با اشاره به اینکه گنبدکاووس دومین شهرستانگلستان از لحاظ جمعیت بشمار می‌رود افزود: باتوجه به شرایط و مشکلات موجود این طرح  از اهمیت خاصی برخوردار است و تمام سعی و تلاش‌ها باید بر این باشد که مرحله اول این تصفیه خانه طبق برنامه زمانبندی تا پایان سال ۱۴۰۰به بهره برداری برسد.

معاون آب و آبفای وزارت نیرو گفت: با بهره برداری از این طرح جمعیتی بالغ بر ۳۰۰ هزار نفر تحت پوشش قرار خواهند گرفت که این امر خود در حفظ محیط زیست نقش بسزایی دارد.

 هرمزی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب نیز بیان داشت: با تلاش‌های وزارت نیرو و شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور این طرح در حال حاضر به پیشرفت فیزیکی بیش از ۸۸درصدی رسیده که انشاءلله سعی بر این است هر چه سریع تر به اتمام برسد.

هرمزی افزود: طرح تصفیه خانه فاضلاب شهرستان گنبدکاووس با اعتباری بالغ بر ۱۷۰ میلیارد ریال گام مهمی برای تکمیل طرح فاضلاب گنبدکاووس خواهد بود.

او در پایان از کلنگ زنی تامین آب شرب ۲۶ روستای استان و احداث ایستگاه پمپاژ فاضلاب شهرستان آزادشهر با حضور معاون آب و آبفای وزارت نیرو خبر داد.
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.