تقی زاده از انجام مراحل واگذاری تیم‌های پرسپولیس و استقلال تا پایان فصل پاییز خبر داد.

واگذاری تیم‌های پرسپولیس و استقلال به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، جمشید تقی‌زاده معاون حقوقی امور مجلس و استان‌های وزارت ورزش و جوانان امروز پنج شنبه اول آبان ۹۹ در نشست با استاندار چهارمحال و بختیاری در شهرکرد گفت: مراحل واگذاری تیم‌های پرسپولیس و استقلال در فرابورس تا پایان فصل پاییز انجام خواهد شد.

او تأکید کرد: وزیر ورزش و جوانان از یک سال گذشته اختیار واگذاری تیم‌های پرسپولیس و استقلال را به بنده تفویض کرد.

تقی‌زاده افزود: در این مدت، افزون بر ۶۰ جلسه برگزار و نسبت به شفاف‌سازی مالی و حقوقی اقدام شد و به دنبال آن هر کدام از این تیم‌ها یک مِلک با سند تک برگی دریافت کردند.


بیشتر بخوانید


او اضافه کرد: در صورت برگزاری هر دو مجمع در ۲۰ روز آینده، تا پایان فصل پاییز سال جاری واگذاری سهام این دو شرکت فرهنگی ورزشی به بخش غیردولتی قابل عرضه در فرابورس خواهد بود.

تقی‌زاده ادامه داد: کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی موقعیت‌های بسیار خوبی برای بخش ورزش و تربیت‌بدنی و جوانان ایجاد کرد.

معاون حقوقی امور مجلس و استان‌های وزارت ورزش و جوانان اظهار داشت: پس از تشکیل این وزارتخانه، برای نخستین بار لایحه اهداف ورزش و جوانان در مجلس یازدهم مصوب شد.

او گفت: در مدت فعالیت دولت تدبیر و امید تعداد سازمان‌های مردم‌نهاد (سمن‌ها) در کشور از ۱۰ به سه هزار و ۵۰۰ مورد افزایش یافت.

تقی پور افزود: در این مدت برای توسعه ورزش حوزه روستایی کشور فعالیت‌های چشم‌گیری انجام شد که قابل مقایسه با گذشته نیست.

او با اشاره به اعمال تحریم‌های ظالمانه استکبار جهانی علیه جهموری اسلامی ایران ادامه داد: در مقطع زمانی کنونی، بُرد پرسپولیس در باشگاه‌های آسیا به مردم کشور روحیه و شادی داد.

تقی‌زاده اظهار داشت: وزارت ورزش و جوانان برای موفقیت کشور در مسابقه‌های المپیک و پارالمپیک ۱۴۰۰ برنامه‌ریزی کرده است.

او اضافه کرد: امیدواریم بتوانیم در مسابقه‌های المپیک و پارالمپیک ۱۴۰۰ نشان‌های رنگارنگ طلا، نقره و برنز کسب کنیم تا پرچم ایران را به اهتزاز درآورد.

تقی‌زاده تأکید کرد: با همکاری وزارت ورزش و جوانان و مسئولان چهارمحال و بختیاری نسبت به اختصاص بودجه برای نهایی شدن و بهره‌برداری از برخی پروژه‌های مهم دارای پیشرفت فیزیکی بالا در این استان اقدام می شود.

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار