سرپرست معاونت برنامه ریزی شهرداری یزد، از برگزاری دوره آموزشی پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا با رعایت فاصله‌گذاری برای کارکنان و نیرو‌های خدمات شهرداری خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد، مجید بیکی، سرپرست معاونت برنامه ریزی شهرداری یزد گفت: با توجه به اهمیت موضوع شیوع ویروس کرونا و لزوم آشنایی و آگاهی نیرو‌های خدمات بخش‌های مختلف شهرداری، واحد سلامت معاونت برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری یزد، دوره آموزشی پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا با رعایت فاصله گذاری در محل پارک باغ ملی برگزار کرد.

او افزود: در این دوره یک ساعته، با توجه به حضور زیاد شهروندان در شهرداری، برای چندمین بار متوالی، توصیه‌های بهداشتی پیشگیری از کرونا به نیرو‌های خدمات ارائه شد.

بیکی ادامه داد: پیش از این نیز کارشناسان مرکز بهداشت در چندین مرحله با حضور در بین کارمندان شهرداری، توصیه‌های لازم را برای پیشگیری از بیماری کرونا ارائه نمودند.

سرپرست معاونت برنامه ریزی شهرداری یزد اضافه کرد: شهرداری یزد به صورت مرتب در معاونت ها، مناطق و سازمان ها، مراحل تب سنجی و غربالگری پرسنل، ضدعفونی و گندزدایی مجموعه را انجام می‌دهد و مراتب از سوی واحد سلامت معاونت برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری یزد رصد می‌شود.

انتهای پیام/ غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.