استاندار استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: موفقیت شورای فنی استان در کسب رتبه‌های برتر نوید بخش اجرای طرح‌های عمرانی متناسب با استاندارد‌های خواسته شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، حسین کلانتری استاندار استان کهگیلویه و بویراحمد در هفتمین جلسه شورای فنی استان گفت: دقت نظر این شورا در واگذاری و نظارت برفرایند اجرای طرح‌ها، این شورا را در سطح بندی کشوری در ردیف شورا‌های برتر قرار داده است که مبین اهتمام آن برای اجرای همه دستورالعمل‌های خواسته شده در فرایند ساخت و ساز‌ها است.

حسین کلانتری افزود: کیفیت و چگونگی اجرای همه طرح‌های عمرانی استان بدون کوچکترین شائبه در این شورا به رای گذاشته می‌شود و کارشناسان نظر کارشناسی یا رای خود را برای این طرح‌ها اعلام می‌کنند که نتایج خوبی به همراه داشته است.

او به لزوم تعدد دستگاه‌های اداری برای تامین ۲۰ درصد انرژی مورد نیاز ساختمان‌های اداری از انرژی‌های تجدید پذیر اشاره کرد و از دستگاه‌هایی که به این مهم توجه کرده اند تقدیر و ضرورت اجرای آن در همه دستگاه‌ها را مورد تاکید قرار داد.

استاندار همچنین به اهمیت تهاتر برای پرداخت مطالبات پیمانکاران از دولت اشاره کرد و افزود: ظرفیت تهاتر برای پرداخت مطالبات پیمانکاران برای جذب اعتبارات جدید و ایجاد انگیزه بیشتر در بخش خصوصی جدی گرفته شود.

درحاشیه این جلسه سهمگین معاون فنی اجرایی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان هم از خلع ید یا تمدید فرصت برای تعدادی از پیمانکاران برای اجرای همه ضوابط فنی در اجرای طرح‌های عمرانی خبر داد.
 
انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.