با توجه به شرایط کرونا و اولویت آموزش‌های مجازی، طرح رویش دانشجویان نو ورود دانشگاه علوم پزشکی شیراز، امسال به صورت مجازی برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مدیر امور فرهنگی و فعالیت‌های فوق برنامه دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: با توجه به شرایط ویژه شیوع کرونا ویروس جدید در کشور و برای رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و حفظ سلامت دانشجویان نو ورود به دانشگاه، مقرر شد تا طرح رویش برای دانشجویان ورودی ۹۹ به صورت مجازی و در بستر فضای وب برگزار شود.

مریم تقوا با بیان اینکه برگزاری همه برنامه‌های آموزشی و حتی گردشگری رویش ۹۹ در فضای مجازی و به صورت آنلاین است، توضیح داد: علاوه بر اجرای آنلاین همه برنامه‌های آموزشی، یک تور گردشگری مجازی ۳۶۰ درجه نیز برای دانشجویان نو ورود به این مرکز آموزش عالی پزشکی در نظر گرفته شده که طی آن، دانشجویان با اماکن رفاهی، آموزشی و پژوهشی دانشگاه و نیز جاذبه‌های گردشگری شهر شیراز آشنا می‌شوند.

او اعلام کرد: از همه واحد‌هایی که هر ساله با اعزام نماینده و حضور فیزیکی در این طرح به معرفی مدیریت‌ها و قوانین و مقررات دانشگاه می‌پرداختند، درخواست شده تا با ارائه برنامه‌های خود به صورت فایل‌های ویدئویی یا متن‌های فشرده در این برنامه مجازی، حضور یافته و همکاری کنند.

طرح رویش، یکی از برنامه‌های ابتکاری دانشگاه علوم پزشکی شیراز است که در راستای آشناسازی دانشجویان تازه وارد با محیط جدید آموزشی و زندگی و نیز معرفی قوانین و مقررات این مرکز آموزش عالی برنامه ریزی شده است.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار