سردار یاری گفت:با توجه به فعالیت‌های فرهنگی پلیس برای کاهش سوانح رانندگی ، می‌توان ادعا کرد که فعالیت‌های فرهنگی پلیس در ایلام چشمگیر است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ سردار یاری فرمانده انتظامی استان ایلام در حاشیه رزمایش موتورسیکلت سواران قانونمند گفت: بعد از عابران پیاده دومین گروه کاربران پرخطر در سوانح رانندگی موتورسیکلت سواران هستند.

او ادامه داد: بر این اساس پلیس باید بخش عمده‌ای از برنامه‌های خود را صرف تلاش برای کاهش سوانح رانندگی در این حوزه کند که خوشبختانه طرح‌ها و برنامه‌های متعددی در این زمینه اجرایی شده است که رزمایش امروز گوشه‌ای از فعالیت‌های فرهنگی پلیس برای کاهش سوانح رانندگی است که در واقع می‌توان ادعا کرد که فعالیت‌های فرهنگی پلیس در ایلام چشمگیر است.

فرمانده انتظامی استان ایلام اظهار کرد: کلاه ایمنی کم هزینه‌ترین و موثرترین راه پیشگیری از مرگ و میر راکبان موتورسوار در سوانح رانندگی بوده که باید این موضوع و استفاده از کلاه ایمنی در بین راکبان موتور سوار به یک فرهنگ تبدیل شود.

 یاری مطرح کرد: استفاده از کلاه ایمنی برای راکبان موتورسیکلت اجباری بوده و به هیچ عنوان اختیاری و تفننی نبوده و همه باید پایبند قانون باشند.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.