دکتر حبیب ذاکریان نخستین شهید مدافع سلامت دانشگاه علوم پزشکی شاهرود، پس از چند روز مبارزه با بیماری کرونا به دیگر یاران شهیدش پیوست.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، شهید حبیب ذاکریان، پزشک متخصص رادیولوژی در بیمارستان امام حسین (ع) شاهرود مشغول فعالیت بود.

این پزشک متخصص پس از تحمل عوارض ناشی از بیماری کووید ۱۹ با گذشت حدود ۲۵ روز بستری در بیمارستان که بخش عمده‌ای از آن در بخش مراقبت‌های ویژه سپری شد، جان سپرد.

او فرزند شهید ذاکریان از شهدای دفاع مقدس است که در هفتم مهرماه سال ۱۳۶۲ به درجه رفیع شهادت نائل شد.

دکتر رضا چمن رییس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود در پی شهادت مدافع سلامت، دکتر حبیب ذاکریان در پیامی شهادت وی را تسلیت گفت.
در این پیام آمده است: متأسفانه امروز در سوگ یکی از همکاران صدیق دیگرمان نشستیم و دکتر حبیب ذاکریان، متخصص رادیولوژی و از پزشکان نجیب، حاذق، فرهیخته و فرزند شهید والامقامی از شهدای بزرگوار دوران دفاع مقدس در میدان ایثار و صحنه جهاد با بلای جانگداز و جانسوز کرونا، به پدر شهید سرافرازش پیوست.

با قلبی آکنده از اندوهی سنگین ضمن عرض تسلیت به کلیه همکاران داغدار، جامعه دردمند پزشکی و خانواده محترم سوگوارشان، از درگاه ایزد منان برای روح آن شهید والامقام علو درجات و برای بازماندگان ارجمندش صبر و اجر بی پایان مسئلت می‌نمایم.

آیین تشییع شهید ذاکریان روز پنج شنبه اول آبان ماه در بیمارستان امام حسین (ع) شاهرود برگزار می‌شود. 

گفتنی است مراسم تشییع پیکر مطهر این پزشک متعهد در مازندران، ساعت ۹:۳۰ صبح روز جمعه ۲ آبان ۹۹ از مقابل بیمارستان شهید یحیی نژاد بابل تا گلزار شهدای گله محله این شهر برگزار خواهد شد.

انتهای پیام / گ 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.