رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات انتظامی استان همدان گفت: راننده تاکسی اینترنتی که با ایجاد یک صفحه جعلی برای مسافران،ناشناس در فضای مجازی مزاحمت ایجاد می‌کرد دستگیر شد.

مزاحم اینترنتی دختران در دام پلیس فتابه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سرهنگ فیروز سرخوش نهاد، رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات انتظامی استان همدان گفت: با مراجعه دختر جوانی به پلیس فتا و ارائه شکوائیه ای مبنی بر مزاحمت در فضای مجازی رسیدگی به این موضوع در دستور کار کارشناسان این پلیس تحصصی قرار گرفت.

او اضافه کرد: در بررسی های پلیسی مشخص شد که فرد ناشناسی اقدام به ساخت صفحه ای جعلی در شبکه اجتماعی اینستاگرام و قرار دادن تصاویر مستجهن به همراه شماره تلفن شاکیه در این صفحه کرده است.

رئیس پلیس فتا استان همدان بیان کرد:متهم که در یکی از شرکت های تاکسی اینترنتی فعالیت داشت از سوی پلیس شناسایی و دستگیر شد.

او افزود: متهم که جوان ۲۱ ساله ای بود ابتدا منکر هر گونه مزاحمت و هتک حیثیت برای شاکیه بود اما پس از روبرو شدن با مدارک انکار ناپذیر لب به اعتراف گشود.

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعاعت انتظامی استان همدان ادامه داد: متهم در اظهارات خود عنوان کرد، مسافرانی که داخل تاکسی اقدام به مکالمه تلفنی و بیان درد و دلها و مشکلات خود برای مخاطب می‌کردند را به عنوان طعمه شناسایی کرده سپس برای آنها در اینستاگرام صفحه ای جعلی ایجاد می‌کرد.

سرهنگ سرخوش عنوان کرد: سپس این صفحه جعلی را برای آنها ارسال کرده و از طعمه های خود برای منتشر نکردن این صفحه ها و تصاویر درخواست نامشروع و پول می‌کرد.

او بیان کرد: پس از بررسی های صورت گرفته مشخص شد که متهم ۲۱ ساله مجرد علاوه بر این فرد برای سه زن دیگر با این شیوه صفحه جعلی ایجاد و پیام‌هایی به منظور اخاذی ارسال کرده است که تاکنون هیچ یک از طعمه ها به درخواست متهم تن ندادند.

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات انتظامی استان همدان بیان کرد: حفظ و صیانت از حریم خصوصی افراد یکی از اولویت های پلیس فتا است و عوامل این نیرو به صورت شبانه روزی پاسخگوی درخواست ها و رفع مشکلات آنها هستند.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.