راه مبارزه با بیماری کووید ۱۹ کدام است؟

مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه، رعایت نکات ایمنی و دستورالعمل های بهداشتی را تنها راه مبارزه با بیماری کووید ۱۹ عنوان کرد .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ محمدی مدیرکل بهزیستی استان کرمانشاه، رعایت نکات ایمنی و دستورالعمل های بهداشتی را تنها راه مبارزه با بیماری کووید ۱۹ عنوان کرد و گفت : در تلاشیم که ظرفیت مراکز نگهداری شبانه روزی را به حداقل ممکن برسانیم و درصورت نیاز از فضا‌های مراکز روزانه برای مکان جایگزین بهره ببریم.

او گفت : آنچه اکنون و در شرایط بحرانی می‌تواند از بروز و یا تشدید بیماری در مراکز نگهداری جلوگیری کند، حمایت خانواده‌ها و عدم مراجعه حضوری به مراکز نگهداری بهزیستی است.

محمدی از خانواده‌های دارای سالمند خواست که در این شرایط از سالمندان خود در خانه مراقبت کنند و از مراجعه به مراکز نگهداری خودداری نمایند.

نیلوفر اختیاری معاون توانبخشی و دبیر کمیته پیشگیری از بیماری‌های واگیردار بهزیستی استان، دستورالعمل‌های ابلاغی را یاد آور شد و ضدعفونی کلیه سطوح فضا‌ها، وسایل و ظروف مصرفی روزانه، استفاده مداوم پرسنل از ماسک و شیلد، خرید ماهیانه مواد غذایی مصرفی در مراکز شبانه روزی، بخور مناسب جهت مرطوب نگهداشتن فضا به منظور ضدعفونی مجاری تنفسی، شستشوی مکرر دست مددجویان بطور صحیح را از جمله مهمترین این موارد عنوان کرد .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.