یکی از متخصصان شرکت ملی حفاری کاندید جایزه بین المللی مدیریت دارایی شد

رئیس اداره مدیریت دارایی‌های فیزیکی شرکت ملی حفاری ایران به عنوان یکی از سه کاندیدای جایزه بین المللی مدیریت دارایی (IAM) انتخاب شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سید علی سیدی پور رئیس اداره مدیریت دارایی‌های فیزیکی شرکت ملی حفاری ایران که در سمت مشاور مدیرکل نظام مدیریت دارایی‌های فیزیکی وزارت نفت نیز انجام وظیفه می‌کند در شمار متخصصان پرتلاش این شرکت و صنعت نفت است.

این جایزه هر سال از سوی موسسه مدیریت دارایی انگلستان (IAM) در ۸ حوزه به برترین متخصصان مدیریت دارایی اعطا و برای نخستین بار، یک مدیر متخصص ایرانی کاندیدای کسب آن می‌شود.

حوزه‌های مورد بررسی در این جایزه شامل؛ دستاورد‌های انفرادی، تیمی، پروژه ای، نسل جدید، نوآوری، خدمات به مشتری، ریسک و انعطاف پذیری، و مدیریت اطلاعات است.

در اطلاعیه رسمی موسسه IAM عنوان شده که سید علی سیدی پور رئیس اداره مدیریت دارایی‌های فیزیکی شرکت ملی حفاری ایران به دلیل نقش بارز ایشان در فعالیت‌های تیم مدیریت دارایی و انجام اقداماتی برای اولین بار در سطح شرکت از جمله "سوق دادن شرکت از مدیریت نگهداشت به سوی مدیریت دارایی، تدوین خط مشی و استراتژی مدیریت دارایی، ارزیابی وضعیت مدیریت دارایی و تحلیل شکاف، سازماندهی و آموزش تیم" به عنوان یکی از سه کاندیدای این جایزه معتبر بین المللی برگزیده شده است.

موسسه مدیریت دارایی IAM، شناخته شده‌ترین موسسه بین المللی مدیریت دارایی با مرکزیت انگلستان است که به عنوان اصلی‌ترین مرکز توسعه دانش مدیریت دارایی در سطح جهان نیز شناخته می‌شود و با توجه به جامعیت و سوابق موفق پیاده سازی مدل این موسسه برای مدیریت دارایی‌ها در سطح کشور‌ها و صنایع مختلف جهان از رویکرد آن در سند "سیاست‌های کلی و الزامات نظام مدیریت دارایی‌های فیزیکی" وزارت نفت نیز بهره جویی شده است.

سیدی پور از آذرماه سال ۱۳۹۸ با نظر مساعد مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران و موافقت معاونت مهندسی، پژوهش و فناوری وزارت نفت، از سوی مدیر کل نظام مدیریت دارایی‌های فیزیکی این وزارتخانه به عنوان مشاور در حوزه مدیریت دارایی‌های فیزیکی منصوب شد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.