رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای استان سمنان گفت: مفاهیم اشتغال، کارآفرینی و خوداشتغالی از مفاهیم اصلی و اهداف دانشگاه فنی و حرفه ای هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان،  نقدی رئیس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان در بازدید اعضای شورای شهر سمنان ضمن اشاره به تحصیل ۶۰ درصدی دانشجویان این دانشگاه در مقطع کاردانی و ۴۰ درصدی در مقطع کارشناسی گفت: دانشگاه فنی وحرفه‌ای دولتی، و تحصیل در مراکز این دانشگاه رایگان است و این دانشگاه به عنوان تنها دانشگاه دولتی مهارتی در استان با ۴۰۰۰ هزار دانشجو در ۵۸ رشته کاردانی و کارشناسی مهارتی می‌باشد که از این تعداد ۳۸ رشته در مقطع کاردانی و ۲۰ رشته در مقطع کارشناسی در شهرستان‌های سمنان، شاهرود و امیرآباد دامغان است.

او با اشاره به مشکلات دانشگاه خواستار همکاری شورای شهر در خصوص آسفالت محوطه‌های عبور و مرور در مجموعه، مبلمان و فضای سبز دانشگاه شدند.

رییس دانشگاه فنی و حرفه‌ای استان سمنان با اشاره به خواسته خود مبنی بر ایجاد ساختمان آموزشی آزمایشگاهی ۲۴۰۰ متری برای این مجموعه، خواستار حمایت شورا و سایر دستگاه‌های اجرایی در این زمینه شدند.

انتهای پیام / گ

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.