شرکت اپل از افزایش چشمگیر هزینه تعمیر صفحه نمایش گوشی‌ های جدید خود پرده برداری کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، کاربرانی که قصد دارند حدود ۷۰۰ دلار برای ارزان‌ترین نسخه گوشی آیفون ۱۲ بپردازند باید پیش از خرید این دستگاه از هزینه‌های جانبی آن نیز باخبر باشند. یکی از مهم‌ترین هزینه‌هایی که ممکن است برای هر کاربر پیش بیاید به تعمیر صفحه نمایش اختصاص پیدا می‌کند.

بر اساس آخرین اطلاعات منتشر شده توسط مسئولان شرکت اپل هزینه تعمیر صفحه نمایش گوشی آیفون ۱۲ بیش از هزینه تعمیر صفحه نمایش آیفون‌های دیگر است. در حالی که خریداران گوشی‌های آیفون سال گذشته با پرداخت ۲۰۰ دلار می‌توانستند صفحه نمایش گوشی آیفون ۱۱ خود را تعمیر کنند.

کاربران گوشی جدید شرکت اپل ناچارند برای درست کردن صفحه نمایش آسیب دیده خود مبلغ ۲۷۹ دلار را بپردازند. علت افزایش هزینه تعمیر به این میزان آن است که گوشی جدید این شرکت بر خلاف آیفون ۱۱ دیگر از صفحه نمایش LCD برخوردار نیست و از نمونه OLED بهره می‌برد. گفتنی است؛ در حال حاضر مبلغی برای هزینه تعمیر صفحه نمایش گوشی‌های هوشمند iPhone 12 Pro Max در نظر گرفته نشده است اما انتظار می‌رود این مبلغ مطابق با ۳۲۹ دلار و یا بیشتر باشد.

هزینه های تعمیر آیفون ۱۲


بیشتر بخوانید


جزئیات از هزینه تعمیرات آیفون ۱۲

شایعاتی وجود دارد که از هزینه ۶۹ دلاری برای تغییر باتری گوشی‌های آیفون ۱۲ خبر می‌دهد، اما با این وجود خبر مورد نظر همچنان توسط شرکت اپل رسما تایید نشده است. همچنین باید اظهار داشت برای آیفون ۱۲ هزینه ایراداتی که گارانتی شامل آن‌ها نمی‌شود حدود ۴۴۹ دلار است در حالی که هزینه رفع چنین مشکل‌هایی برای آیفون ۱۲ پرو با ۵۴۹ دلار مطابقت دارد.

افرادی که گوشی آیفون ۱۲ پرو مکس را خریداری کرده‌اند برای برطرف کردن ایرادات خارج از گارانتی باید ۵۹۹ دلار پرداخت کنند. گفتنی است؛ کاربرانی که تمایل دارند هزینه‌های خود را کاهش دهند می‌توانند با ثبت نام در سرویس AppleCare+ مبلغ تعمیر صفحه نمایش خود را به ۲۹ دلار برسانند و همچنین باطری گوشی خریداری شده را به صورت رایگان تعویض کنند. همچنین با ورود به این سرویس کاربران برای تعمیر مشکلات خارج از گارانتی تنها باید ۹۹ دلار را بپردارند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۵۳ ۳۰ مهر ۱۳۹۹
باشه پس نمیخریم
آخرین اخبار