معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل از بازرسی بالغ بر ۳ هزار واحد اقتصادی و خدماتی در سطح استان اردبیل خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، شهباززاده، معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل از تشکیل ۱۳۰ پرونده تخلف صنفی در طول هفته گذشته خبر داد و گفت: در طول یک هفته گذشته بیش از ۳ هزار و ۳۲۱ واحد صنفی اعم از تولیدی و توزیعی مورد بازرسی قرار گرفته که در جریان این بازرسی‌ها ۱۳۰ مورد پرونده تخلف صنفی به ارزش یک میلیارد و ۵۹۵ میلیون و ۸۱۳ هزار و ۱۵۰ ریال تشکیل و جهت رسیدگی به تعزیرات حکومتی استان اردبیل ارسال گردید.

او تعداد تماس‌های مردمی با سامانه ۱۲۴ سازمان را در مدت زمان یاد شده ۸۵ مورد اعلام کرد و افزود: از مجموع گزارشات دریافتی ۳۴ مورد پرونده تخلفاتی تشکیل گردیده است.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل تصریح کرد: طی مدت زمان یاد شده ۲۶ مورد گشت مشترک با دستگاه‌های ذیربط در جهت مدیریت، کنترل و تنظیم بازار صورت گرفته است.

شهباززاده در ادامه از عموم شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هرگونه تخلف اقتصادی اعم از گرانفروشی، عدم درج قیمت، عدم صدور فاکتور، احتکار، و ... مراتب را به صورت حضوری و یا با سامانه ارتباطی ۱۲۴ واحد رسیدگی به شکایات مردمی اطلاع دهند تا سریعاً تحت رسیدگی قرار گیرد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.