نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: هفته نیروی انتظامی فرصت خوبی است تا دِین خود را ادا و از زحمات مجموعه فرماندهی انتظامی استان تقدیر و تشکر کنم.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، آیت الله سید محمد علی موسوی جزایری نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری گفت: هفته نیروی انتظامی فرصت خوبی است تا دِین خود را ادا و از زحمات مجموعه فرماندهی انتظامی استان خوزستان تقدیر و تشکر کنم و کارکنان ناجا در زمینه‌های مختلف و ماموریت‌های گوناگون تلاش‌گر هستند.

او افزود: اگر وضعیت امنیت را نسبت به سال‌های گذشته مقایسه کنیم، در طول سال‌های متمادی رو به جلو و اوضاع در خصوص اعمال قانون، حاکمیت دولت، مبارزه با اشرار و مفسدان، موادمخدر و ناامنی‌های دیگر متعادل و قابل قبول است.

آیت الله موسوی جزایری بیان داشت: پیامبر اکرم (ص) فرمودند سلامتی و امنیت ۲ نعمت مجهول هستند که وقتی از دست رفتند، قدرشان معلوم می‌شود، وپیامبر مکرم امنیت را در کنار سلامتی هم ردیف قرار داده که برای زندگی بشر خیلی اهمیت دارد و جزء ضروریات است.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: امام علی (ع) فرمودند کسی که ۲ روز آن مساوی باشد، خسارت است، چرا که هر روز از عمر می‌گذرد سرمایه است و باید در قبال آن دستاوردی بدست آید، از این بابت سلام و قدرادانی ما را به همه کارکنان ابلاغ و از زحمات آنان صمیمانه تشکر کنید.

زعیم حوزه‌های علمیه خوزستان گفت: از زحمات سردار عباس زاده فرمانده اسبق انتظامی استان و همچنین سردار صالحی قدردانی می‌کنم و ان شاءالله با قدرت، توان و نیروی جوانی بیشتر و ابتکارات خوب راه ارتقای و آینده بهتر را پیگیری خواهید کرد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.