مدیر کل بنادر و دریانوردی امیرآباد گفت:حمله سایبری اخیر به بنادر کشور نتوانست خللی در عملیات بندر امیرآباد ایجاد کند.

محمدعلی اصل سعیدی مدیر کل بنادر و دریانوردی امیرآباد در گفت و گو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، در واکنش به حملات سایبری به سیستم‌های نرم افزاری بنادر کشور از سوی دشمنان، گفت:خوشبختانه بنادر کشور به خصوص بندرامیرآباد از مدت‌ها قبل پیش بینی‌های لازم را در این خصوص داشته و با مانور‌های متعدد پدافند سایبری، از آمادگی کامل جهت مقابله با این گونه حملات برخوردار بوده است.

او بر تداوم فعالیت تمامی امور بندر از قبیل عملیات تخلیه و بارگیری کالا، ورود و خروج کشتی‌ها، کامیون و حمل و نقل ریلی تأکید کرد و افزود: در ساعات اولیه این حمله سایبری ستاد بحران در بندر امیرآباد تشکیل و ابعاد مختلف آن بررسی و بلافاصله سیستم‌های جایگزین و از قبل پیش بینی شده با هماهنگی سازمان مرکزی سریعا در مدار فعالیت قرار گرفت.

بیشتر بخوانید:

سعیدی از تداوم عملیات تخلیه و بارگیری کالا در روز‌های اخیر همچون گذشته خبر داد و افزود: تمامی واحد‌ها این ادره کل، بی وقفه در حال خدمات رسانی به مشتریان و صاحبان کالا می‌باشند.

او اقدام صورت گرفته بر علیه سازمان بنادر و دریانوردی که یکی از شالوده‌های اصلی اقتصاد کشور در صادرات و واردات می‌باشد را اقدامی خصمانه توصیف کرد.

سعیدی گفت:اربابان تحریم پس از به ستوه درآمدن از مقاومت انقلابی ملت در پی اقداماتی خرابکارانه و به فکر ضربه زدن به نظام خصوصا اقتصاد کشور می‌باشند، اما غافل از آنکه ملت ایران و کارشناسان و متخصصان در حوزه دریایی و بندری هیچوقت از تلاش دست بر نداشته و با پیش بینی‌هایی که از قبل انجام شده بود توانسته اند با بهره گیری از سیستم‌های جایگزین از توقف عملیات تخلیه و بارگیری در بنادر جلوگیری کرده و بنادر را در این شرایط پویا و فعال نگه دارند.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.