دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل ویروس کرونا در خراسان جنوبی گفت : میزان مرگ اختصاصی علیتی ۲۶.۱ درصد افزایش پیدا کرده است.

شریف دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل ویروس کرونا در خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: میزان بروز تجمعی در استان ۵۷۹ در ۱۰۰ هزار نفر جمعیت بوده که میزان مرگ اختصاصی علیتی ۲۶.۱ درصد افزایش پیدا کرده است.

او با اشاره به افزایش روند ابتلای روزانه افزود: بروز موارد جدید استانی ۱۹ در صد هزار نفر جمعیت بوده که این آمار ۴ برابر آمار کشوری است.

شریف از ثبت رکورد جدید و ابتلا ۱۵۷ نفر به کرونا خبر داد و گفت :در شبانه روز گذشته ۲۱۴ آزمایش جدید انجام شده و ۱۵۷ مورد جدید ایتلا به کووید ۱۹ شناسایی شد که از این تعداد ۴۳ بیمار در بیمارستان‌های استان بستری و ۱۱۴ بیمار سرپایی بودند.


بیشتر بخوانید


دبیر ستاد دانشگاهی پیشگیری و کنترل ویروس کرونا در خراسان جنوبی از فوت 7 نفر در شبانه روز گذشته در استان خبرداد وتصریح کرد:تعداد کل موارد فوت از ابتدای شروع اپیدمی تا کنون به 216 مورد رسیده است.

او از فوت ۷ نفر در شبانه روز گذشته در استان خبرداد تصریح کرد:تعداد کل موارد فوت از ابتدای شروع اپیدمی تا کنون به ۲۱۶ مورد رسیده است.

شریف زاده از مردم خواست تا علاوه بر استفاده از ماسک، دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار