برقراری ۸ هزار و ۱۹۰ تماس با مرکز نظارت همگانی بازرسی خراسان شمالی

فرمانده انتظامی استان برقراری ۸ هزار و ۱۹۰ فقره تماس با مرکز نظارت همگانی بازرسی استان خبر داد و گفت: این رقم نسبت به مدت مشابه پارسال ۲ درصد افزایش داشته است .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،  سردار علیرضا مظاهری فرمانده انتظامی استان گفت : در شش ماهه اول امسال از مجموع تماس‌های برقرار شده با مرکز نظارت همگانی بازرسی استان ۳ هزار و ۵ مورد تماس قابل رسیدگی بودند.

او  با اشاره به اینکه در حوزه انتقاد با کاهش ۱۰ درصدی و در حوزه شکایات نیز با کاهش ۳۵ درصدی همراه بودیم، افزود: از مجموع کل تماس‌های برقرار شده یک هزار و ۲۵۱ مورد در حوزه تقدیر بوده که در مقایسه با سال قبل ۳ درصد افزایش داشته است.

او  همچنین به جلسات ملاقات عمومی با شهروندان عزیز نیز اشاره کرد و گفت: در این مدت با برنامه ریزی انجام شده، هر ۲ هفته یک بار جلسات ملاقات عمومی با توجه به شیوع بیماری منحوس کرونا به صورت تلفنی با مردم عزیز برگزار می‌شود.

سردار مظاهری با بیان اینکه در این مدت تعداد ۱۴ جلسه ملاقات عمومی با مردم از طریق تماس تلفنی برگزار شده است، گفت :  در این راستا با ۳۲۲ نفر از شهروندان به صورت تلفنی گفتگو انجام و به مشکلات این عزیزان نیز رسیدگی شده است.

انتهای پیام/ه 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.