رییس هیات ووشو آذربایجان شرقی گفت:هیات ووشو آذربایجان شرقی در سال گذشته با کسب پنج مدال طلا و ۶ نقره و ۶ برنز رتبه پنجم کشوری را کسب کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،عبدالعلی ابراهیمی رییس هیات ووشو آذربایجان شرقی گفت:هیات ووشو آذربایجان شرقی در سال گذشته با کسب پنج مدال طلا و ۶ نقره و ۶ برنز رتبه پنجم کشوری را کسب کرد و بهترین عملکرد هیات در سال ۹۸ کسب عنوان نایب قهرمانی لیگ برتر ووشو توسط تیم هیات ووشو شبستر در لیگ برتر ووشو بانوان بود که به نمایندگی از استان در این مسابقات حضور داشت.

او افزود:با حمایت اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی این مکان ورزشی که قبلا در اختیار رشته ورزشی دیگری بوده با متراژ ۴۷۰ متر مربع و هزینه نزدیک به ۲۰۰ میلیون تومان تجهیز شده و در اختیار ووشو کاران استان قرار داده شد تا در پیشرفت و اعتلای ورزش ووشو استان قدمی برداشته شود.

آکادمی ووشو آذربایجان شرقی در خیابان ششگلان تبریز و باشگاه ورزشی گنجویان واقع شده است امروز دوشنبه با حضور رییس فدراسیون ووشو و مدیرکل اداره ورزش و جوانان آذربایجان شرقی و رییس هیات ووشو استان افتتاح شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.