آکادمی ووشو آذربایجان‌شرقی طی مراسمی و با حضور رییس این فدراسیون در تبریز افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،امیر صدیقی رییس فدراسیون ووشو گفت:ووشو آذربایجان شرقی در مدت هفت سال گذشته شاهد پیشرفت، مقام آوری و معرفی نفرات برتری به جامعه ووشو کشور بوده و در ارزشیابی که فدراسیون ووشو هر ساله انجام می‌دهد هیات ووشو این استان با تلاش‌های خود رتبه پنجم کشوری را کسب کرد.

او افزود:با حمایت‌های مدیر کل اداره ورزش و جوانان آذربایجان شرقی و تلاش‌های شبانه روزی رییس هیات ووشو استان این آکادمی ووشو در اختیار خانواده ووشو استان قرار گرفت.

او با اشاره به افتخارات ووشوکاران کشور در میدان‌های بین المللی اضافه کرد: تجهیزات و امکانات حاضر در آکادمی ووشو آذربایجان شرقی می‌تواند موجب رشد و شکوفایی بسیار در بین ورزشکاران استان شود.

رییس فدراسیون ووشو در خصوص سکوی ساندا که در آکادمی ووشو آذربایجان شرقی نصب و راه اندازی شده است اظهار کرد: این سکو یکی از بهترین و مدرنترین سکو‌های ساندا در کشور می‌باشد که با توجه به وضع اقتصادی کشور و دستور العمل ابلاغی فدراسیون از تجهیزات داخلی و به دست توانمند ایرانی‌ها ساخته شده است.

صدیقی همچنین در مورد وضعیت تیم ملی ووشو گفت: با توجه به شرایط کرونایی کشور و جهان تمامی رویداد‌های ورزشی برای سال ۲۰۲۰ لغو شده است و با توجه به اینکه مسابقات به احتمال زیاد از اوایل سال بعد شروع شود، اردو‌های آمادگی و تدارکاتی برای ملی پوشان ووشو را نیز طبق زمان بندی مسابقات آتی برنامه ریزی خواهیم کرد.

او عنوان کرد: یکی از اولویت‌های فدراسیون ووشو توسعه همگانی و ارتقای دانش خانواده ووشو شامل مربیان، داوران و ورزشکاران است و در این مدت ۱۰۰ روزه که در خدمت خانواده ووشو بودم بیش از ۶۰ دوره آموزشی برگزار شده است و بیش از چهار هزار نفر در این کلاس‌ها شرکت کردند که از طرف فدراسیون جهانی ووشو از این فعالیت‌ها در این برهه زمانی و شرایط بیماری کرونا طی نامه‌ای از فدراسیون ووشو کشور تقدیر کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.