خلیفه اصل: تمام باشگاه‌های ایران باید از استقلال خوزستان الگوبرداری کنند/ ۸۰ درصد تیم تغییر کرده است

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: تقریبا ۸۰ درصد تیم ما تغییر کرده، اما ما تیم جدیدی ساختیم و می‌خواهیم دل هواداران را شاد کنیم.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، علی خلیفه اصل، سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان پس از بازی دوستانه تیمش برابر صنعت نفت آبادان گفت: از ۲ هفته پیش اردوی آماده سازی تیم ما در تهران آغاز شد و در حال حاضر دوران بدنسازی را پشت سر می‌گذاریم. بدن بازیکنان سنگین بود، اما خوشبختانه بدنسازی را به خوبی پشت سر گذاشتند و به تدریج به شرایط ایده آل نزدیک می‌شویم. صنعت نفت تیم بسیار بزرگی است و سرمربی خوبی مانند پورموسوی دارد. بازی خوبی مقابل این تیم ارائه دادیم و این دیدار دستاورد‌های خوبی برای تیم ما داشت.  

خلیفه اصل درباره اردوی تدارکاتی تیمش در تهران گفت: اردوی بسیار خوبی در تهران داشتیم. از طرف دیگر عقب افتادن بازی‌ها به مدت ۲ هفته اتفاق خوبی بود و به ما کمک زیادی می‌کند. برای برگزاری ۴ دیدار دوستانه برنامه ریزی کرده بودیم و این بازی‌ها به ما کمک زیادی کرد. فکر می‌کنم تا به اینجای کار به آمادگی ۵۰، ۶۰ درصدی رسیده ایم.  

سرمربی استقلال خوزستان درباره شرایط این باشگاه عنوان کرد: خوشبختانه امسال از نظر بدهی دغدغه‌ای نداریم و تنها بخش کوچکی از بدهی‌های باشگاه پرداخت نشده است. باشگاه ما حرکت خیلی خوبی انجام داد و مبلغ قرارداد کادرفنی و تمام بازیکنان را به طور کامل پرداخت کرد. امیدوارم تمام باشگاه‌های ما از این حرکت الگوبرداری کنند.  

او در پاسخ به این سوال که آیا استقلال خوزستان در پایان فصل پیش رو به لیگ برتر صعود خواهد کرد گفت: تقریبا ۸۰ درصد تیم از ما جدا شدند و چند بازیکن ما به تیم‌های لیگ برتری پیوستند که برای آن‌ها آرزوی موفقیت می‌کنم. ما تیم جدیدی را ساختیم و علاوه بر جذب بازیکنان جدید، جوانان با انگیزه‌ای در اختیار داریم. تمام تلاشمان را به کار می‌گیریم تا نتایج خوبی کسب کرده و دل مردم خوزستان را شاد کنیم.


بیشتر بخوانید:


سرمربی استقلال خوزستان درباره لزوم دریافت مدرک حرفه‌ای مربیگری برای سرمربیان تیم‌های لیگ برتری اظهار داشت: قطعا هر مقدار که سخت گیری‌ها و آموزش‌ها بیشتر شود، به سود فوتبال ما خواهد شد. باید از مسئولان سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال تشکر کنم. من فکر می‌کنم که این قانون بسیار به جا و مفید است و همه ما باید از آن تبعیت کنیم.  

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار