معاون ورزشی اداره‌کل ورزش و جوانان استان زنجان از خسارت ۱۱ میلیارد تومانی ناشی از شیوع ویروس کرونا به اماکن ورزشی در زنجان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، حمزه‌پور معاون ورزشی اداره‌کل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: از زمان آغاز شیوع ویروس کرونا تاکنون  ۱۱ میلیارد تومان به اماکن ورزشی زنجان خسارت وارد شده است.

او افزود: تعداد ۲۸۵ باشگاه  برای دریافت وام کرونایی در زنجان ثبت نام کرده اند که از این تعداد تاکنون ۱۶۵ مورد، جمعا به مبلغ ۲ میلیارد و ۲۳۲ میلیون تومان پرداخت شده است.

حمزه‌پور از تعطیلی باشگاه‌های ورزشی زنجان به دستور ستاد مبارزه  با کرونا خبر داد و گفت: تاکنون بیش از ۸۰۰ مورد بازرسی از باشگاه‌های ورزشی انجام شده که در پی آن  ۲۱ مورد از باشگاه‌ها به دلیل عدم رعایت دستورالعمل های بهداشتی پلمب شده‌اند.

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان زنجان با بیان اینکه به درخواست ستاد مبارزه با کرونای استان زنجان، دستورالعمل های بهداشتی جداگانه‌ای برای هر یک از رشته‌های ورزشی در حال تهیه است، گفت: برخی مسابقات ورزشی با اخذ مجوز از ستاد مبارزه با کرونا در حال برگزاری است و فعالیت ورزش‌های همگانی  در فضای باز  نیز آغاز شده است.
 
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.