سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: مسلما تا هفته اول لیگ به هماهنگی ایده آل نمی‌رسیم، اما امیدوارم شرایط تیم ما به تدریج بهتر شود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سید سیروس پورموسوی، سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان پس از تساوی تیمش در دیدار دوستانه مقابل استقلال خوزستان اظهار داشت: طبیعتا در بازی‌های دوستانه دنبال نتیجه نیستیم، زیرا به دنبال آماده سازی تیم هستیم. مهم این است که در این بازی‌ها بتوانیم برنامه‌های فنی خودمان را پیاده کنیم. با توجه به این که آماده سازی را دیرتر شروع کرده ایم، باید کار آماده سازی و بدنسازی تیم را به طور همزمان پیش ببریم. خدا را شکر بازیکنان در این مدت فشار‌ها را تحمل کرده اند. برنامه مسابقات لیگ برتر اعلام شده و ما باید تا شروع لیگ آماده شویم. با وجود سختی کار و فشار تمرینات، امیدوارم شرایط تیم ما روز به روز بهتر شود.  

پورموسوی افزود: از روزی که کارمان را شروع کردیم، ۲۵ روز تا شروع لیگ زمان داشتیم. در این مدت کم باید بازیکنان جدید جذب می‌کردیم و علاوه بر بازی‌های تدارکاتی، بدنسازی هم انجام می‌دادیم. مطمئنا تا ۱۰ آبان بازیکنان ما نمی‌توانند به شرایط ایده آل برسند، اما هفته به هفته شرایط ما بهتر خواهد شد و امیدوارم از هفته اول بتوانیم علاوه بر کسب نتایج خوب، از نظر بدنی هم بهتر شویم.  

او در پاسخ به این سوال که بازیکنان جدید رضایت او را جلب کرده اند گفت: با احترام به تمام بازیکنان قبلی تیم باید بگویم بازیکنانی که جذب شده اند، کسانی هستند که از نظر فنی مورد تایید ما بوده اند، اما ۲ مشکل داریم که یکی از آن‌ها عقب ماندگی بازیکنان از نظر کار بدنسازی است. از طرف دیگر نزدیک به ۱۰ تغییر در تیم ما ایجاد شده و برای رسیدن به هماهنگی ایده آل، نیاز به زمان بیشتر داریم. شرایط سختی داریم و باید با تلاش و جدیت بازیکنان روند بهتری در پیش بگیریم.  

سرمربی صنعت نفت آبادان درباره شرایط بازیکنان مصدوم تیمش گفت: بازیکنان ما دیر جذب شده اند و از نظر بدنسازی مشکل دارند. ما حکیم نصاری، محمد طیبی و علی عبدالله زاده را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم. رضا خالقی فر تازه به تیم ما اضافه شده و مشغول انجام دادن کار‌های بدنی است. عبدالله ناصری هم امروز به تیم ما پیوست. امیدوارم این بازیکنان هر چه زودتر مصدومیت را پشت سر بگذارند و به تیم ملحق شوند.  

او در خصوص مشکلات باشگاه صنعت نفت آبادان اظهار داشت: ما در فصل نقل و انتقالات بازیکنان خوبی جذب کرده ایم و تاکنون به بازیکنان جدید تیم یک ریال هم پول نداده ایم. خوشبختانه مسئولان شهری، نمایندگان آبادان در مجلس شورای اسلامی و اعضای هیئت مدیره پیگیر برطرف کردن مشکلات مالی تیم هستند و تلاش می‌کنند که شرایط بهتر از فصل گذشته باشد. امیدوارم این اتفاق خوب برای صنعت نفت رخ دهد.


بیشتر بخوانید


پورموسوی درباره قانونی که سرمربیان لیگ برتری را ملزم به داشتن مدرک مربیگری حرفه‌ای می‌کند گفت: در تمام دنیا چنین قانونی وجود دارد و در فوتبال ما هم با توجه به مشکلاتی که پیش آمد، چنین تصمیمی اتخاذ شد. برای سرمربیان هم بهتر است که دوران مربیگری حرفه‌ای را طی کنند. سال ۲۰۱۶ که می‌خواستیم برای مسابقات باشگاه‌های آسیا اعزام شویم، قانونی وجود داشت که براساس آن مربیان باید مدرک حرفه‌ای خود را دریافت می‌کردند. اگر مربیان مدرک مربیگری حرفه‌ای خودشان را بگیرند، مسلما برای فوتبال ما بهتر خواهد بود.  

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار