#تهران_ما موضوع چرایی ارسال مجدد پیامک مبنی بر پرداخت هزینه بار برگ رانندگان را پیگیری کرد.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، یکی از شهروندان با ارسال پیامک به بخش #تهران_ما باشگاه خبرنگاران جوان، خواستار رسیدگی به  چرایی ارسال مجدد پیامک مبنی بر پرداخت هزینه بار برگ رانندگان، شد. 

مهدی اسماعیل بیگی، مدیر ساماندهی بار و کالا سازمان حمل و نقل شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: ارسال دو پیامک نشان دهنده پرداخت دوبار هزینه باربرگ نیست.

او با بیان اینکه به دلیل مشکل نرم افزاری پیامک‌ها دوبار ارسال می‌شوند و این موضوع در دست اصلاح است، گفت: ضمنا رانندگان برای اطمینان از عدم کسر وجه اضافه می‌توانند به کیف پول الکترونیک خود در سامانه تهران من مراجعه کرده و با مقایسه تعداد باربرگ صادره و موجودی حساب، از این موضوع مطمئن شوند.

مدیر ساماندهی بار و کالا سازمان حمل و نقل شهرداری تهران افزود: درهرصورت بزودی مشکل دوبار ارسال پیامک‌ها برطرف می‌شود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۰ ۰۳ آبان ۱۳۹۹
چرا خبر تهران ما رو داخل شهری منتشر کردین؟؟؟؟؟
آخرین اخبار