رژه عجیب و نامتعارف افسران فارغ التحصیل دانشکده پلیس مصر در مقابل رئیس جمهور این کشور به سوژه رسانه ها تبدیل شد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ویدئویی که به تازگی منتشر شده است رژه نامتعارف و عجیب افسران دانش آموخته دانشکده پلیس مصر را در مقابل رئیس جمهور این کشور به تصویر می‌کشد. در این ویدئو مردان بدنساز در حالی که روی خودروهای  نظامی و حتی قایق ایستاده اند از مقابل السیسی رژه می‌روند.

این رویداد که روز پنجشنبه در خارج از شهر قاهره برگزار شده به صورت زنده از تلویزیون مصر پخش شد. در برنامه پخش زنده مجری تلویزیونی با اشاره به این مردان قدرتمند آن‌ها را پلیس مقتدر مصر نامید که قرار است حافظ نظم و امنیت در این کشور باشند.


بیشتر بخوانید


السیسی، رئیس جمهور مصر از جمله مهمانان حاضر در این رژه بود. در ویدئوی منتشر شده افسران پلیس در حالی که با بدن‌های ورزیده خود روی وسایل نقلیه ایستاده‎‌‌اند و پرچم‌های مصر بر فراز آن برافراشته شده است، دیده می‌شوند. ویدئو‌هایی از این رویداد در شبکه‌های اجتماعی منتشر و مورد توجه کاربران قرار گرفت. یکی از کاربران یوتیوب با انتشار این ویدئو در این باره نوشت: «حالا این رژه افتخارآمیز»

البته این ویدئو با واکنش طنز برخی از کاربران نیز همراه بود. برخی از کاربران استفاده از قایق در این رژه در این کشور بسیار خشک را سوژه قرار دادند، هر چند مصر دارای یک خط ساحلی است و بخش زیادی از رود نیل را در خود جای داده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
Shahram mokhtari
۱۱:۵۵ ۰۶ آبان ۱۳۹۹
پهلوان پنبه رژه و حمل سلاح پیشرفته در کشورهای عربی فقط جنبه نمایشی دارند و در میدان نبرد واقعی هیچکدام کارایی ندارند و مث فیلمهای بالیوودی هندی میمانند
Iran (Islamic Republic of)
جلیل الرضا
۱۲:۳۸ ۰۵ آبان ۱۳۹۹
مردی به این چیزا نیست بسیجی های ایرانی با هیکلهای نهیف از اینا خیلی مردترند
Iran (Islamic Republic of)
رزمنده
۲۳:۵۰ ۲۹ مهر ۱۳۹۹
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
آخرین اخبار