مهاجم ۳۳ ساله تیم فوتبال اتلتیکو مادرید در بازی‌های ابتدایی خود با پیراهن این تیم، عملکردی بهتر از فورلان، فالکائو و گریزمان داشته است.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، پیوستن لوئیز سوآرز به تیم فوتبال اتلتیکو مادرید یکی از جذاب‌ترین انتقال‌های این فصل فوتبال اروپا بود.

این مهاجم ۳۳ ساله اروگوئه‌ای در ۲۱۶ دقیقه بازی با پیراهن اتلتیکو مادرید موفق شده ۳ گل به ثمر برساند و یک پاس گل بدهد.   یعنی به طور میانگین در هر ۵۴ دقیقه روی گل های تیمش تاثیرگذار بوده است. این ارقام نشان می‌دهد که نحوه بازی این مهاجم با سبک کاری دیگو سیمئونه (سرمربی اتلتیکو مادرید) همخوانی کامل دارد.

مقایسه عملکرد ابتدایی لوئیز سوارز با مهاجمان سابق اتلتیکو مادرید، نشان می‌دهد که فقط رادامل فالکائو کلمبیایی کمی از لحاظ آماری به سوارز نزدیک است.   فالکائو هر ۵۶ دقیقه یک بار در گل‌های این تیم تاثیرگذار بوده و از این حیث آماری نزدیک به سوارز دارد.


بیشتر بخوانید


آنتوان گریزمان نیز که پنجمین گلزن تاریخ اتلتیکو مادرید به شمار می‌رود، در بازی‌های اول خود برای اتلتیکو مادرید کم فروغ ظاهر شد. همین اتفاق برای دیگو فورلان رخ داد و او در ۴ بازی ابتدایی خود با پیراهن اتلتیکو مادرید، تنها یک بار گلزنی کرد.

بر اساس داده‌های سایت لالیگا سوارز  تا به اینجای کار ۹ شوت روانه دروازه  حریفان کرده که ۵ شوت آن در چارچوب بوده و به این معنا است که ۶۰ درصد شوت‌های سوارز در چارچوب بوده است.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار