علی‌نژاد: ژیمناستیک ایران مسیر خوبی را طی کرده است

معاون وزارت ورزش و جوانان در حاشیه مجمع عمومی سالیانه فدراسیون ژیمناستیک توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از فدراسیون ژیمناستیک، مهدی علی نژاد معاون توسعه ورزش قهرمانی و همگانی وزارت ورزش و جوانان در مجمع سالیانه فدراسیون ژیمناستیک از زهرا اینچه درگاهی تشکر کرد و اظهار داشت: ژیمناستیک یک رشته با اهمیت در ورزش محسوب می‌شود؛ به طوری که پرورش ورزشکاران این رشته با آمادگی جسمانی بالا برای سایر رشته‌ها یک اتفاق خوب محسوب می‌شود.

علی نژاد تعداد بالای علاقه‌مندان به این رشته را مورد توجه قرار داد و اظهار داشت: جمعیت قابل توجه ژیمناستیک بیانگر میزان علاقه و استعداد‌های خوب این رشته در سطح کشور است.

علی نژاد ادامه داد: ژیمناستیک مسیر خوبی را طی کرده که با حفظ آرامش منجر به دستیابی و تحقق اهداف نیز شده است و از طرفی برخورداری این فدراسیون از ٢٧٠ هزار ورزشکار سازمان یافته زمینه مناسبی را برای برنامه ریزی با رویکرد مدال آوری فراهم می‌کند.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای گفت: ژیمناستیک ایران به کسب سهمیه المپیک نزدیک بود و اگر در جام جهانی باکو آن اتفاق بد رخ نمی‌داد و مسابقات پایانی لغو نمی‌شد قطعا به سهمیه هم دست پیدا می‌کردیم، اما اکنون نیز فرصت المپیکی شدن برای ژیمناستیک ایران در مسابقات پیش رو وجود دارد.

علی نژاد خاطرنشان کرد: وزارت ورزش و جوانان هم این رشته مادر را حمایت می‌کند. ٣٤ درصد به بودجه فدراسیون ژیمناستیک اضافه شده است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار