رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۸۳ بیمار جدید مشکوک به کرونا پذیرش شدند که بیشترین تعداد بستری روزانه در این هشت ماهه شیوع کرونا در استان بوده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ مهدی محمدی رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با بیان اینکه استان کرمانشاه همچنان به لحاظ شیوع ویروس کرونا در وضعیت قرمز است، گفت : رکورد‌های کرونایی را این روز‌ها یکی پس از دیگری پشت‌سر می‌گذاریم، طی شبانه‌روز گذشته هم دو رکورد را در تعداد بستری‌های روزانه و کل بستری‌ها را جابه‌جا کرده‌ایم.

او گفت : طی ۲۴ ساعت گذشته با پذیرش ۱۸۳ بیمار جدید مشکوک به کرونا، بیشترین تعداد بستری روزانه را طی این هشت ماهه شیوع کرونا در استان را داشته‌ایم البته ۱۳۲ بیمار هم ترخیص شده‌اند.

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با بیان اینکه هم‌اکنون ۶۵۴ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های استان کرمانشاه بستری هستند، افزود: ۴۴۵ نفر از این تعداد در بخش‌های ایزوله ۹۵ نفر در بخش‌های عادی و ۱۱۴ نفر هم در بخش‌های ویژه بستری و ۳۱ نفر به هم دستگاه تنفس مصنوعی متصل هستند.

او ۲۳۳ نفر از تعداد کل بستری‌ها در شهرستان‌ها استان و مابقی در خود شهر کرمانشاه بستری هستند، افزود: بیمارستان فارابی با ۱۵۹ نفر و گلستان با ۶۵ نفر و همچنین بیمارستان امام خمینی (ره) شهرستان‌های اسلام‌آباد غرب با ۴۵ بیشترین آمار بستری را به خود اختصاص داده‌اند.

محمدی ادامه داد: طی شبانه روز گذشته ۱۹۲ نفر با آزمایش تشخیص قطعی کرونا، مثبت تشخیص داده شده که ۶۵ نفر از میان بستر‌ها و ۱۲۷ نفراز میان سرپایی‌ها بوده است.

او افزود: تعداد موارد فوت در اثر ابتلا قطعی به ویروس کرونا در ۲۴ ساعت گذشته در استان هشت نفر بوده که با احتساب آن‌ها، مجموع جان باختگان در اثر ابتلا به کرونا در استان کرمانشاه از ابتدای اپیدمی تاکنون به ۷۶۱ نفر رسیده است .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.