میقانی گفت: باید برای دوری از شرایط سختی که در روزهای آینده خواهیم داشت، به همه محدودیت‌ها و نکات ابلاغی با دقت عمل شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان،عبدالرضا میقانی فرماندار مهدیشهر با اشاره به موفقیت‌های خوبی که در کنترل همه‌گیری ویروس کرونا در ابتدای ورود آن به شهرستان مهدی‌شهر صورت گرفته بود، گفت: فاصله رنگ‌بندی‌های نمایشگر وضعیت شیوع ویروس کرونا بسیار اندک است و این امر باید همواره مدنظر قرار گیرد که نه وضعیت قرمز پایدار خواهد بود و نه وضعیت سفید قابل اتکاست.

او با بیان اینکه همواره باید موازین بهداشتی را مورد رعایت قرار داد، افزود: در این حوزه، توجه به شیوه نامه بهداشتی و توصیه‌هایی که از سوی مسؤولان امر ارائه می‌شود، همواره باید از سوی مردم و دستگاه‌های اجرایی در دستور کار قرار گیرد.

فرماندار شهرستان مهدی‌شهر ادامه داد: اوج‌گیری کرونا امروز نتیجه بی‌توجهی بخشی از مردم به توصیه‌های ارائه‌شده برای دوری از انجام مسافرت‌های غیرضرور، برگزاری دورهمی‌ها و جمع‌های خودمانی و انواع سفرها در شرایط کرونایی بوده که دامن‌گیر جامعه شده است.

میقانی اضافه کرد: باید برای دوری از شرایط سختی که در روزهای آینده خواهیم داشت، به همه محدودیت‌ها و شیوه نامه های ابلاغی با دقت عمل شود.

انتهای پیام / گ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار