مدیر فرودگاه بندر ماهشهر گفت: مانور شرایط اضطراری با هدف ایجاد هماهنگی بین واحد‌های داخلی فرودگاه و مجموعه‌های شهری برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حسینی مدیر فرودگاه بندر ماهشهر گفت: به منظور ایجاد آمادگی و هماهنگی جهت برگزاری مانور شرایط اضطراری فرودگاه ماهشهر، جلسه‌ای با حضور مدیرعامل و اعضای هیئت رئیسه شرکت عملیات غیرصنعتی و تعدادی از فرماندهان نظامی و انتظامی و مدیران شهری برگزار شد.

او با بیان اینکه هدف اصلی از برگزاری مانور ایجاد هماهنگی بین واحد‌های داخلی فرودگاه و مجموعه‌های شهری است افزود: باید با تمرینات دوره‌ای این هماهنگی را افزایش داد و حادثه خروج هواپیمای کاسپین از باند که پارسال اتفاق افتاد نشان داد که این مانور‌ها در مواقع نیاز چقدر به کار می‌آید و از چه اهمیتی برخوردار است.

محسن آتش زمزم مدیرعامل شرکت عملیات غیرصنعتی نیز بیان داشت: کار فرودگاه، کار بسیار حساسی است و باید تمام ضوابط ایمنی و استاندارد در آن رعایت شود.

او افزود: تمام پیش بینی‌ها برای جلوگیری از وقوع هرگونه حادثه‌ای لازم است اندیشیده شود و بر همین اساس نیرو‌ها آموزش‌های لازم را ببینند و تجهیزات مورد نیاز پیش بینی شود. همچنین نیاز است با مجموعه‌های مرتبط شهری در این زمینه هماهنگی کاملی برقرار باشد چراکه حادثه خروج هواپیمای کاسپین نیز اهمیت همکاری مجموعه‌های برون فرودگاهی را به خوبی نشان داد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.