نوری زاده گفت: عملیات اورهال شرکت نیشکر هفت تپه به همت متخصصان بومی از شهریورماه امسال آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

نادر نوری زاده مشاور مدیریت تولید شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت تپه در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: عملیات اورهال کارخانه نیشکر به منظور رفع نواقص احتمالی و بروزرسانی عملکرد آن در شصتمین سال بهره برداری و برداشت محصول شیرین نیشکر و همزمان با سال جهش تولید در حال انجام است.

او با بیان اینکه عملیات اورهال با همت و تلاش نیرو‌های متخصص بومی انجام می‌شود، افزود: بر اساس برنامه زمان بندی دفتر فنی شرکت کشت نیشکر هفت تپه، مقرر شده بود تعمیرات کارخانه از ابتدای شهریور ماه آغاز شود، ولی به دلیل بروز برخی مشکلات این عملیات با چند روز تاخیر کلید خورد.

نوری زاده بیان داشت: با تلاش و کوشش نیرو‌های متخصص و متعهد هم اکنون اورهال و رفع نواقص و تعمیرات شرکت با سرعت مطلوبی در حال انجام است و امیدواریم عملیات مذکور با یاری خداوند در زمان تعیین شده برسد و مراحل استحصال شکر از نیشکر‌های مرغوب و با کیفیت اراضی شرکت آغاز شود.

شرکت کشت و صنعت نیشکر هفت‌تپه در محدوده باستانی هفت‌تپه و بر روی آثار به جامانده از تمدن عیلام بنا شده است و طی سال‌های گذشته با تولید شکر نقش مهمی در تامین نیاز بازار و کاهش میزان واردات این محصول ایفا می‌کند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.