سرپرست فرمانداری شادگان با تاکید بر لزوم بررسی عملکرد اداره‌های این شهرستان گفت: بازدید سرزده به منظور نحوه پاسخگویی به مردم و رفع مشکلات آن‌ها ادامه دارد.

امید صبری پور سرپرست فرمانداری شادگان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به بازدید از اداره‌های این به صورت کاملا سرزده گفت: در بازدید از اداره‌های دولتی و دستگاه‌های اجرایی، نحوه عملکرد مسئولان در زمینه نظم اداری، مشکلات و کم و کاستی ها، نحوه پاسخگویی به مراجعان و میزان رضایتمندی ارباب رجوع بررسی می‌شود.

او با تاکید بر تکریم حقوق ارباب رجوع از سوی همه واحد‌های اداری و دستگاه‌های اجرایی شادگان جهت بهبود خدمات رسانی به مردم، افزود: بازدید‌های سرزده با هدف ارزیابی نقاط قوت و ضعف در بخش‌های مختلف خدمات دهی در اماکن دولتی به مردم و آگاهی از مشکلات صورت می‌گیرد.

صبری پور تداوم نظارت بر عملکرد مناسب دستگاه‌های اجرایی را از جمله اقداماتی عنوان کرد که در شهرستان شادگان برای ارتقای سطح کیفی خدمات دولتی به مردم عنوان و تصریح کرد: پاسخگویی مسئولان اجرایی در اداره‌های شهرستان و تکریم ارباب رجوع از مهم‌ترین حقوق شهروندان است و باید همواره سرلوحه فعالیت‌های دستگاه‌های اجرایی قرار گیرد، چراکه هر شخصی مسئولیتی بر عهده می‌گیرد باید رفع مشکلات مردم را در اولویت قرار دهد.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار