نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: با وجود هجمه های زیاد جمهوری اسلامی در دنیا می درخشد و همین درخشش باعث عصبانیت سران آمریکا و دیگر کشور‌های مستکبر شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ آیت‌الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه روز یکشنبه در دیدار با فرمانده و جمعی از مدیران انتظامی استان کرمانشاه گفت: طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب، ایران به ام القرای جهان و الگویی برای بسیاری کشور‌های آزادی‌خواه و ظلم‌ستیز تبدیل شده است.

او با اشاره به تحریم‌های اعمال شده علیه ایران، گفت: این تحریم‌ها و رفتار‌های خصمانه آمریکا حاکی از پیشرفت‌های خیره کننده جمهوری اسلامی و یاس و زبونی دشمنان مقابل انقلاب اسلامی است.

آیت‌الله علما بیان کرد: تا زمانی که ملت ایران باهم متحد و حول محور ولایت باشند دشمنان هیچ آسیب و گزندی نمی‌تواند به انقلاب وارد کند.

او با بیان اینکه تلاش‌ها و مجاهدت‌های شبانه‌روزی کارکنان پلیس در ماموریت‌های مختلف قابل تقدیر و نوعی عبادت است، گفت: این تلاش و خدمات شایسته برای رضای الهی و برای  امنیت بخشی در جامعه صورت می‌گیرد و در نزد خداوند متعال خالی از اجر و پاداش نیست.

آیت الله علما با اشاره به اینکه امنیت یکی از بزرگترین نعمت‌های الهی است که در جامعه توسط پلیس برقرار شده است، گفت: حتی یک روز را هم نمی‌توان جامعه را بدون حضور نیرو‌های پلیس تصور کرد چرا که هرج و مرج، بی‌نظمی و هنجارشکنی همه را به ستوه خواهد آورد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه افزود: حضور پلیس در جامعه توانسته جلوی بسیاری از ناهنجاری‌ها و آسیب‌ها را بگیرد چرا که عموم مجرمان بر این باورند که دست توانمندی برای مقابله با آن‌ها و دستگیریشان وجود دارد.

 

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.