محمد راستاد گفت: تمامی فعالیت‌ها در بنادر تجاری کشور به صورت شبانه روزی ، بدون وقفه برای بارگیری انواع محموله‌های صادراتی و وارداتی در جریان است و حتی یک ساعت بنادر کشور دچار رکود و توقف شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان، محمد راستاد، مدیر عامل سازمان بنادر و دریانوردی کشور امروز در بازدید از بندر شهید رجایی بندرعباس گفت: علی‌رغم تمامی تحریم‌ها و تهدیداتی که به صورت ناعادلانه و غیر قانونی بر کشور ما تحمیل شده است و تلاش‌هایی که برای ایجاد مشکل در زمینه فعالیت‌های بندری کشور ما صورت می‌گیرد، روند حمل و نقل و تجارت دریایی کشور در همه بنادر کاملا فعال و در حال انجام است.

راستاد افزود: تمامی فعالیت‌ها در بنادر تجاری کشور به صورت شبانه روزی و بدون وقفه برای بارگیری انواع محموله‌های صادراتی و تخلیه محموله‌های وارداتی در جریان است و هیچ شرایطی باعث نشده تا حتی یک ساعت بنادر کشور دچار رکود و توقف شوند.

او گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۷۰ میلیون تن کالا در بنادر تجاری کشور تخلیه و بارگیری شده است.

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی کشور افزود: در بندر شهید رجایی نیز از ابتدای امسال تاکنون ۳۶ میلیون تن کالا و ۶۷۰ هزار TEU کانتینر تخلیه و بارگیری شده است.

راستاد گفت: طرح‌های توسعه‌ای بنادر کشور نیز طبق برنامه زمان بندی شده توسط سازمان بنادر و دریانوردی و بخش خصوصی با تمام توان در حال اجرا است و بخشی عمده‌ای از این طرح‌ها تا پایان امسال به بهره برداری می‌رسد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.