معاون علوم انسانی و هنر و معاون علوم، مهندسی و کشاورزی، دستورالعمل بازگشت به تحصیل پذیرفته شدگان و دانشجویان باز مانده از تحصیل رشته‌های غیرپزشکی دانشگاه آزاد را ابلاغ کردند.

به گزارش حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت الاسلام والمسلمین عبدالحسین خسروپناه معاون علوم انسانی و هنر و جواد علمائی معاون علوم، مهندسی و کشاورزی، دستورالعمل بازگشت به تحصیل پذیرفته شدگان و دانشجویان باز مانده از تحصیل رشته‌های غیرپزشکی دانشگاه آزاد را به رؤسای دانشگاه آزاد استان‌ها ابلاغ کردند.

براساس این دستورالعمل، ادامه تحصیل پذیرفته شدگان و دانشجویان رشته‌های غیرپزشکی دانشگاه آزاد که به دلایل مختلف از ادامه تحصیل باز مانده اند از جمله ترک تحصیل کرده، عدم مراجعه داشته و یا در صورت قبولی ثبت نام نکرده و یا انصراف داده اند (به جز دانشجویانی که به دلیل وضعیت نامطلوب تحصیلی اخراج آموزشی شده اند) در صورت مراجعه از تاریخ ۱۳۹۹/۷/۱ تا ۱۴۰۰/۶/۳۱، ثبت مرخصی بدون احتساب در سنوات در نیمسال یا نیمسال‌های عدم مراجعه بلامانع است.

این دستورالعمل مشمول دانشجویان تحصیلات تکمیلی که فقط پایان نامه و رساله آن‌ها باقی مانده، نمی‌شود، لذا برای این دانشجویان برابر ضوابط و مقررات آموزشی و با رعایت قوانین نظام وظیفه (درخصوص آقایان) تصمیم گیری به عمل می‌آید.

براساس این دستورالعمل، افرادی که رشته گرایش آن‌ها در واحد دانشگاهی دایر نبوده و در شرایط کنونی واحد و مرکز پذیرش دانشجو ندارند، مشمول این دستورالعمل نمی‌شوند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۰
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۲ ۲۸ مهر ۱۳۹۹
دانشگاه آزاد اسلامی واحد بهبهان برای ورودی های مهر 98 رشته های کم متقاضی وعده تخفیف 35 درصدی شهریه را داد اما حالا میگویند پشیمان شدیم و تخفیف نمیدهیم
آخرین اخبار